اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا سال آینده؛

200 دانش‌آموز بهشهری حافظ کل قرآن می‌شوند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر گفت: تا یک‌سال آینده 200 دانش‌آموز بهشهری حافظ کل قرآن می‌شوند.

200 دانش‌آموز بهشهری حافظ کل قرآن می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، حجت‌الاسلام سید محمد بابایی شامگاه امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر که در روستای عالم‌پرور «متکازین» بخش یانه‌سر برگزار شد به ارائه عملکرد اداره تبلیغات اسلامی بویژه در ماه مبارک رمضان پرداخت.

وی بیان داشت: 170 مسجد در شهرستان بهشهر داریم که در ماه مبارک رمضان تمامی آن‌ها از نعمت روحانی برخوردار بودند و مسجدی بدون منبر و روضه نداشتیم.

بابایی افزود: برای نخستین‌بار یک روحانی به روستای «نمک‌چال» در بخش مرکزی اعزام کردیم و استقبال مناسب و مطلوبی هم در این منطقه که از اقوام مختلف در آن سکونت دارند، صورت گرفت.

وی در ادامه گفت: در سال 87 و در آغاز فعالیتم یک موسسه قرآنی در بهشهر و دو موسسه در «رستمکلا» فعال بود اما اکنون 30 خانه و موسسه قرآن داریم که از کودکان سه ساله تا نوجوانان دبیرستانی را زیر پوشش دارد.

بابایی تصریح کرد: در حال حاضر 200 دانش‌آموز پیش دبستانی تا اول دبیرستان، 16 تا 17 جزء از قرآن را حفظ هستند که تا یک‌سال دیگر می‌توانیم بگوییم 200 دانش‌آموز حافظ کلّ قرآن در بهشهر داریم.

بر‌پایی 10 محفل انس با قرآن، برگزاری دعای ابوحمزه ثمالی به مدت شش شب در مسجد عباسیه، مراسم "دفاع از حریم عمه سادات حضرت زینب(س)"، برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر در میدان تره‌بار همراه با بیان احکام فقه بازار برای نخستین‌بار از جمله دیگر عملکرد‌هایی بود که به گفته رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر در ماه رمضان امسال در شهرها و روستاهای مختلف بهشهر برگزار شد.

انتهای پیام/86001/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول