اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن صنفی کانون کارفرمایان استان اصفهان خبر داد

بررسی 61 هزار عنوان شغلی در کمیته مشاغل سخت و زیان‌آور اصفهان

رئیس انجمن صنفی کانون کارفرمایان استان اصفهان گفت: در سال گذشته 61 هزار عنوان شغلی در کمیته مشاغل سخت و زیان آور استان اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی 61 هزار عنوان شغلی در کمیته مشاغل سخت و زیان‌آور اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، سید عبدالوهاب سهل آبادی با بیان اینکه این کمیته برای بررسی درخواست کارگاه‌های تولیدی و خدماتی  مبنی بر قرار گرفتن در زمره مشاغل سخت و زیان آور تشکیل می‌شود، افزود: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مدیرکل تامین اجتماعی استان، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و نماینده کارفرمایان و کارگران در این جلسه حضور دارند.

وی تشریح کرد: در سال 91 با تشکیل 79 جلسه کمیته بدوی، بیش از 61 هزار عنوان شغلی مربوط به 19هزار و 397 نفر در مورد اشتغال در 41 هزار و 271 کارگاه بررسی شد.

رئیس انجمن صنفی کانون کارفرمایان استان اصفهان ادامه داد: در کمیته تجدید نظر هم 2هزار و 238 عنوان شغلی مربوط به 743 نفر در یک هزار و 284 کارگاه مورد بررسی قرار گرفت.

این مسئول با اشاره به معرفی نمایندگان کارفرمایان در هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف، تعداد پرونده‌های ارجاعی به هیئت‌های تشخیص در سال 91 را بیش از 20 هزار و در دو ماهه ابتدایی سال جاری حدود 3 هزار و پانصد پرونده عنوان کرد و افزود: در سال گذشته تعداد پرونده‌های مطروحه در هیئت‌های حل اختلاف نزدیک به 5 هزار و 500 و در دو ماهه ابتدای امسال یک هزار و 376 پرونده بوده است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان از راه‌اندازی اتاق مشاوره روابط کار توسط کانون کارفرمایان استان اصفهان در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اصفهان برای نخستین بار در کشور خبر داد.

به گفته سهل آبادی این اتاق به منظور انجام مشاوره رایگان برای کارفرمایان با هدف آشنا کردن آنها با قوانین کار فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/63001/ن/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول