اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده اسبق توپخانه قرارگاه خاتم الانبیا (ع) سپاه:

ملاک پاسداری از خون شهدا در خط ولایت بودن است

فرمانده اسبق توپخانه قرارگاه خاتم الانبیا (ع) سپاه گفت: برای پاسداری از خون شهدا ملاک در خط ولایت بودن است و در دفاع مقدس آن چه باعث پیروزی ما شد استقامت، پیروزی و تبعیت از امام بود.

ملاک پاسداری از خون شهدا در خط ولایت بودن است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، رضا صادقی صبح امروز در یازدهمین یادواره سرداران و 14 شهید روستای درازی و سالگرد خاک سپاری پنج شهید گمنام شهرستان دشتی گفت: دهه آخر رمضان دهه مغفرت و امید است که خداوند همه روزه‌داران و خصوصاً روزه‌داران این استان که در این گرما روزه گرفتند را مورد غفران خودش قرار دهد.

وی افزود: واجب می‌دانم از عزیزانی که این یادواره با شکوه را تشکیل داده‌اند تشکر کنم و این ما هستیم که به این مراسم نیاز داریم.

فرمانده اسبق توپخانه قرارگاه خاتم الانبیا (ع) سپاه ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ثمره خون شهدا است و باید پاسدار خون مطهر شهدا باشیم تا این نظام را به دست صاحب اصلی‌اش بدهیم و زمینه‌ساز ظهور مقدسش باشیم.

صادقی عنوان کرد: برای این پاسداری، ملاک در خط ولایت بودن است و در دفاع مقدس آن چه باعث پیروزی ما شد استقامت، پیروزی و تبعیت از امام بود.

جانباز و یادگار دفاع مقدس تصریح کرد: پس از رحلت جانسوز امام خمینی (ره) نیز خدای متعال به لطف ولایت در صحنه‌های مختلف و به‌ویژه سیاسی پیروزی‌های بزرگی شامل ما کرد.

وی گفت: نصرت‌الهی همیشه جاری است ولی انسان‌ها هستند که لیاقت خودشان را نشان می‌دهند و در عمر 35 ساله انقلاب این نصرت را همیشه مشاهده کرده‌ایم که آخرین آن تحقق حماسه سیاسی بود که با وجود مشکلات و فشارها و تبلیغات منفی، دشمنان در این عظمت سر فرود آوردند و شکست را دیدند.

صادقی افزود: شاخص ولایت‌پذیری است و ولایت‌پذیری آن قدر شاخص است که در صدر اسلام که مردم از ولایت جدا شدند مشکلاتی گریبان‌گیر مسلمانان شد.

وی خاطرنشان کرد: شیعیان دو بال بسیار بزرگ شهادت و انتظار دارند و موتور محرکه این دو بال ولایت فقیه است.

صادقی یادآور شد: روستای درازی از روستاهای باسابقه است که در طول تاریخ اثرات ارزشمندی برای جامعه اسلامی داشته و وجود مجتهدین و اولین شهید روحانی استان که اصالتاً اهل این روستا است و تقدیم 14 شهید به اسامی 14 معصوم نیز نشان از ولایت پذیری مردم این روستا دارد.

انتهای پیام/66001/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول