اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز:

استان البرز نیازمند تحولات بزرگ عمرانی است

معاون عمرانی استاندار البرز گفت: استان البرز برای توسعه و پیشرفت نیازمند تحولات بزرگ عمرانی است.

استان البرز نیازمند تحولات بزرگ عمرانی است

کاوه حدادپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: استان تازه تأسیس البرز باید به مرحله‌ای از رشد و پیشرفت برسد تا بتواند میزان خدمات‎رسانی‌ها را به استانداردهای لازم برساند.

وی ادامه داد: هم‎اکنون میزان خدمات‎رسانی در استان البرز در حد استانداردهای لازم نیست لذا باید مسئولان و به ویژه شهرداران تلاش خود را برای توسعه امور عمرانی بیش از گذشته کنند.

این مسئول با بیان اینکه شهرداران در مناطق مختلف باید نیازهای آن منطقه را به خوبی بشناسند و با اولویت‎بندی طرح‌ها و پروژه‌ها را به منظور رفع کاستی‌ها عملیاتی کنند، افزود: برای توسعه شهر استفاده از نظر کارشناسان و همچنین نخبگان در این زمینه می‌تواند ما را به اهداف مورد نظر برساند.

حدادپور تأکید کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای توسعه هر چه سریع‌تر این استان باید اندیشیده شود و میزان خدمات در البرز باید به استانداردهای لازم در حد یک استان برسد.

وی افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های ما برای تحقق اهداف مورد نظر معرفی شهرداران نمونه است.

معاون عمرانی استاندار البرز اظهار داشت: در این راستا و براساس تمهیدات اندیشیده شده شهرداران نمونه در جشنواره شهید رجایی معرفی می‌شوند.

حدادپور تأکید کرد: شهرداران سالانه حجم بالایی از پروژه‌ها و طرح‌ها را در مناطق مختلف خود اجرایی می‌کند لذا با بررسی آن پروژه و ارزیابی سطح کیفی طرح‌ها این شهرداران شناسایی می‌شوند و در جشنواره شهید رجایی به عنوان شهردار نمونه معرفی خواهند شد.

وی این اقدام را یکی از عوامل تشویق و ترغیب شهرداران برای اجرای پروژه‌هایی با سطح کیفی بالاتر عنوان کرد.

این مسئول معرفی شهرداران نمونه را بر اساس دو محور خدمات شهری و عمران شهری عنوان کرد و گفت: البته مناطقی که در این دو محور خدمات‎دهی مشهودی داشته باشند، به عنوان برتر انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/2302/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول