اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اوقاف و امور خیریه اصفهان:

600 چکیده مقاله به دبیرخانه کنگره بین‌المللی امامزادگان رسیده است

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: 600 چکیده مقاله تاکنون از داخل و خارج کشور به دبیرخانه کنگره بین‌المللی امامزادگان رسیده است.

600 چکیده مقاله به دبیرخانه کنگره بین‌المللی امامزادگان رسیده است

حجت‌الاسلام مرتضی خوشنویس‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برگزاری کنگره بین‌المللی امامزادگان در اصفهان اظهار داشت: این کنگره 20 شهریورماه سال جاری در استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی به گزیده اقدامات انجام شده برای هرچه بهتر برپایی این کنگره اشاره کرد و افزود: تشکیل دبیرخانه‌های اجرایی، علمی و حوزوی کنگره و تشکیل ستاد ملی کنگره امامزادگان از جمله اقدامات انجام شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: تاکنون در بخش علمی حدود 600 چکیده مقاله از داخل و خارج کشور ارسال شده که اکثر آنها مربوط به اساتید دانشگاه و دانشجویان مقطع دکتری است.

این مسئول عنوان کرد: مرحله داوری چکیده مقالات انجام شده و بیشتر این چکیده‌ها مجوز ارسال مقاله را دریافت کرده‌اند.

خوشنویس‌زاده با اشاره به بخش اجرایی کنگره بین‌المللی امامزادگان گفت: در بخش اجرایی تاکنون 9 کمیته شکل گرفته و تمام برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌های لازم برای تدارک هرچه بهتر امور انجام شده است.

وی متذکر شد: این کمیته‌ها شامل پشتیبانی، حراست، تبلیغات، روابط عمومی، نمایشگاه، بازرسی، مدعوین، گردشگری و فناوری است که هرکدام از چندین کارگروه تشکیل شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اذعان داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، به یکصد مقاله برتر مجوز چاپ و انتشار داده می‌شود و از نفرات برتر نیز تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام/2301/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول