اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان شمالی:

پایگاه‌های زکات فطریه در اطراف مصلی‌ها زیر نظر امامان جمعه فعالیت می‌کنند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطریه در اطراف مصلی‌های استان فقط زیر نظر امامان جمعه فعالیت می‌کنند.

پایگاه‌های زکات فطریه در اطراف مصلی‌ها زیر نظر امامان جمعه فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، برات سلیمی اظهار کرد: هم‌زمان با فرا رسیدن عید سعید فطر پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطریه در اطراف مصلی‌های استان با مشارکت کمیته امداد، سازمان بهزیستی و دفاتر ائمه جمعه برای جمع آوری فطریه و کفارات مردم استان مستقر می‌شوند.

وی افزود: 30 درصد کمک‌های جمع‌آوری شده در اطراف مصلی‌های سطح استان به سازمان بهزیستی و 70 درصد آن برای خانواده‌های نیازمند و مستضعف کمیته امداد هزینه می‌شود .

سلیمی با بیان اینکه علاوه بر استقرار پایگاه‌های اطراف مصلی‌های سطح استان هزار و 86 پایگاه نیز در سطح روستاها و شهرهای استان توسط این نهاد مستقر می‌شوند، گفت: از این تعداد 91 پایگاه در مساجد، 683 پایگاه در روستاها، 383 پایگاه در میادین اصلی و محلات برای جمع آوری فطریه و کفارات مردم متدین استان مستقر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از مجموع پایگاه‌های مذکور 20 پایگاه به صورت سیار و مابقی نیز به صورت ثابت فعالیت می‌کنند افزود: کمک‌های جمع آوری شده در کوتاه‌ترین زمان به دست نیازمندان می‌رسد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی با اعلام اینکه امید است امسال نیز با انجام این‌گونه فرائض بتوانیم برخی از نیازهای محرومان را رفع کنیم گفت: در سال گذشته با استقرار هزار و 17 پایگاه در استان یک میلیارد و 616 میلیون ریال زکات فطریه و 196 میلیون ریال کفاره توسط مردم پرداخت شد.

انتهای پیام/63002/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول