اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سابق توپخانه 63 خاتم الانبیاء (ص) سپاه:

قدرت سپاه قابل مقایسه با گذشته نیست

فرمانده اسبق توپخانه 63 خاتم الانبیا (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توان و قدرت سپاه روز به روز از جهات مختلف کیفی و کمی رشد کرده و قابل قیاس با گذشته نیست.

قدرت سپاه قابل مقایسه با گذشته نیست

رضا صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی گفت: وحدت یکی از اصول اساسی جامعه اسلامی است که حضرت امام (ره) در تمام سخنانش تاکید بر وحدت داشتند.

فرمانده اسبق توپخانه 63 خاتم الانبیاء (ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افزود: رمز پیروزی و موفقیت ما در طول انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس وحدت بود.

وی ادامه داد: مهم‌ترین رمز پیروزی ما در صحنه‌های مختلف در مقابله با توطئه‌های دشمنان وحدت است.

صادقی با بیان اینکه اختلاف بین مسلمانان توسط گروه‌های تکفیری صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: هدف دشمن اختلاف بین جوامع اسلامی خصوصا شیعه و سنی است و دشمن از مجتمع شدن وحدت بین مسلمانان در هراس است.

وی اضافه کرد: فرقی بین شیعه و سنی وجود ندارد و همه ما پیرو اسلام هستیم قبله، کتاب، دین و پیامبر ما مشترک است و هیچ اختلافی بین برادران اهل سنت و حتی ادیان الهی بویژه در ایران اسلامی وجود ندارد.

صادقی تصریح کرد: توطئه اصلی استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل اختلاف افکنی بین مسلمان است.

وابسته نظامی در سودان به توان و قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: توان و قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  روز به روز از جهات مختلف کیفی و کمی رشد کرده و قابل قیاس با گذشته نیست و این که دشمنان از سپاه می‌ترسند گواه این مدعاست.

وی با بیان اینکه بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران قوی و همه جانبه است گفت: درحالی که رژیم صهیونیستی پیشرفته‌ترین تجهیزات پدافندی را در اختیار دارد اما پهبادهای جمهوری اسلامی می‌روند و به راحتی از گنبد آهنین می‌گذرند و از تل آویو رژیم صهیونیستی عکسبرداری می‌کنند بدون اینکه اینها بتوانند کوچکترین اقدامی را انجام دهند و دشمن امروز از قدرت ایران می‌ترسد و از این ترس خواهد مرد.

صادقی در پاسخ به اینکه هر از چند گاهی رژیم صهیونیستی، ایران را به حمله نظامی تهدید می‌کند نظر شما در این زمینه چیست، یادآورشد: رژیم صهیونیستی عددی نیست که ما آنها را به حساب آوریم این رژیم با تمام تجهیزات و امکانات نظامی که در اختیار داشت در مقابل یک گروه حزب الله آنچنان به ذلت کشیده شد که اذعان کرد حزب الله خط مقدم جمهوری اسلامی و خاکریز ایران است.

وی افزود: ما از آمریکا که ارباب آنها است ترسی نداریم تا برسد این رژیم جعلی که هر روز دارد به پایان خود نزدیک می‌شود.

صادقی تصریح کرد: تا زمانی که در خط ولایت و پشت سر ولایت هستیم هیچ نیرویی نمی‌تواند در مقابل ما بایستد.

انتهای پیام/66001/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول