اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک:

سرانه فضای ورزشی قرچک حدود 25 سانتیمتر است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک با بیان اینکه این شهرستان از نظر فضای سبز از محروم‌ترین شهرهای استان تهران است، گفت: سرانه فضای ورزشی شهرستان قرچک حدود 25 سانتیمتر است.

سرانه فضای ورزشی قرچک حدود 25 سانتیمتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌ عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک، محمد قاسمی‌زاده شهرستان قرچک را از نظر فضای ورزشی یکی از محروم‌ترین شهرستان‌های استان تهران دانست و گفت: طبق برنامه پنجم توسعه، سرانه فضای ورزشی در هر بخش و شهرستان باید 50 سانتیمتر مربع افزایش یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک گفت: هم‌اکنون 10 فضای ورزشی شامل سالن و زمین ورزشی دولتی در شهرستان قرچک وجود دارد که با حداکثر ظرفیت فعالیت می‌کنند.

وی در ادامه افزود: هم‌اکنون بیش از 9 هزار و 800 ورزشکار در شهرستان قرچک ساماندهی شده‌اند که با برنامه‌ریزی صورت گرفته این رقم تا پایان سال به 10 هزار و 500 ورزشکار افزایش خواهد یافت.

قاسمی‌زاده گفت: در حال حاضر 350 قهرمان در رده‌های مختلف استانی، ملی و جهانی در شهرستان قرچک حضور دارند که با تشکیل کانون قهرمانان تلاش شده تا مطالبات قانونی این افراد دنبال شود.

این مسئول در پایان اذعان داشت: شهرستان قرچک به‌دلیل نوپا بودن، زیر ساخت‌های لازم برای توسعه ورزش قهرمانی را ندارد و باید با برنامه‌ریزی مناسب و با شناخت استعدادهای ناب، زمینه رشد و توسعه افتخارآفرینان عرصه ورزش را فراهم کرد.

انتهای پیام/2462/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول