اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس:

کابینه یازدهم بین تمام جریانات و گروه‌ها توزیع شده است

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخاب نفرات کابینه دولت یازدهم نگرش به جناح خاص نبوده و از تمام جناح‌ها و سلایق استفاده شده و در واقع کابینه بین تمام جریانات و گروه‌ها توزیع شده است.

کابینه یازدهم بین تمام جریانات و گروه‌ها توزیع شده است

الهوردی دهقانی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز در مجلس در پاسخ به اینکه به چند درصد کابینه معرفی شده رای مثبت می‌دهید، اظهار کرد: بالای 90 درصد نفرات معرفی شده را با رای مثبت انتخاب می‌کنم.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کنم که اکثر نفرات معرفی شده نظر مثبت مجلس نهم را جلب کنند.

وی کابینه معرفی شده را با ویژگی‌هایی همچون فراجناحی بودن، داشتن تجربه مدیریتی در سطح کلان کشور، توانمند عنوان کرد و گفت: در انتخاب نفرات نگرش به جناح خاص نبود و از تمام جناح‌ها و سلایق استفاده شده و در واقع کابینه بین تمام جریانات و گروه‌ها توزیع شده است.

دهقانی که قبلا از معرفی اعضای کابینه به مدیر بودن وزرا تاکید داشت رعایت شدن این اصل را نیز در انتخاب نفرات یاد آور شد و گفت: اعضای معرفی شده به مجلس دارای تجارب بالا و موفق مدیریتی در سطح اول کشور را دارند و این اصل می‌تواند در موفقیت دولت یازدهم تاثیر بسزایی داشته باشد.

این وکیل مردم در مجلس کابینه معرفی شده از سوی رئیس جمهور یازدهم را برای موقعیت کنونی کشور مناسب دانست و گفت: با توجه به تجربه نفرات معرفی شده قطعا برای حل مشکلات کنونی کشور و تنگناهای موجود راه‌حل‌های برون رفت مناسبی خواهند داشت.

انتهای پیام/60002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول