اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

خبرنگاران باید دردها و مشکلات مردم را منعکس کنند

امام جمعه جم با بیان این‌که خبرنگاران باید دردها و مشکلات مردم را منعکس کنند، گفت: مسئولان نباید از انتقاد رسانه‌ها رنجور شوند.

خبرنگاران باید دردها و مشکلات مردم را منعکس کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی شامگاه سه‌شنبه در نشست مسئولان جم اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات مردم باید مهم‌ترین اولویت مسئولان باشد و در این مسیر نباید کم‌کاری صورت گیرد.

وی افزود: مردم در بسیاری از مناطق و روستاها از امکانات ضعیفی برخوردار هستند و باید مورد عنایت و توجه بیشتر مسئولان و دست‌اندرکاران قرار گیرند.

امام جمعه جم خاطرنشان کرد: دولت نهم و دهم تلاش‌های زیادی برای رفع محرومیت در جامعه انجام داد و از دولت جناب روحانی نیز انتظار می‌رود تلاش برای رفع محرومیت را در دستور کار قرار دهد.

گنجی تصریح کرد: توزیع عادلانه امکانات باید توسط دولتمردان مورد توجه باشد و همه روستاها حتی روستاهای دوردست و کم‌جمعیت نیز باید از امکانات رفاهی بهره‌مند باشند.

وی اضافه کرد: در ماه رمضان امسال با همت کمیته امداد و با تلاش خیران چند سفره افطاری برای محرومان و مستمندان برگزار شد که اهمیت زیادی دارد.

امام جمعه جم بیان کرد: شهرستان جم نیازمند توجه بیشتر مسئولان است و همه مسئولان باید دست به دست هم دهند و برای کم کردن مشکلات مردم اهتمام ورزند.

گنجی با تبریک روز خبرنگار نیز گفت: خبرنگاران گوش شنوا و زبان گویای جامعه هستند و تقویت این قشر و حمایت از این عزیزان امری لازم است.

وی یادآور شد: خبرنگاران باید دردها و مشکلات مردم را منعکس کنند و وظیفه این قشر در قبال مردم بسیار سنگین است و باید به رسالت خود توجه کنند.

امام جمعه جم افزود: مسئولان نباید از انتقاد رسانه‌ها رنجور شوند بلکه باید با انتقادات سازنده هوشیار شوند و در رفع نواقص و کاستی‌ها مصمم‌تر شوند.

انتهای پیام/2451/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول