اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

9 ماه انتظار کارگران مازندرانی برای بازنشستگی

تعدادی از کارگران شرکت کروم کمیکال در مازندران به دلیل پرداخت نشدن حق سختی کار از طرف کارفرما از بازنشسته شدن محروم‌اند.

9 ماه انتظار کارگران مازندرانی برای بازنشستگی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، تنظیم روابط بین کارگر، قانون کار، کارفرما و بیمه‌گذار همواره یکی از مشکلات بزرگ این طیف از جامعه بوده است که گاهی موجب سختی برای کارگران می‌شود.

در یکی از این موارد کارگران شرکت «کروم کمیکال» در شهرستان میاندرود به دلیل پرداخت‌نشدن چهار درصد حق سختی کار توسط کارفرما از بازنشستگی محروم شده‌اند.

این کارگران که تعداد آنها 16 نفر است در این مدت هشت ماهه به‌طور میانگین هر کدام  شش تا 8 میلیون تومان از تامین اجتماعی طلب‌کار هستند.

رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان میاندرود در این مورد به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: در ماه‌های گذشته به مسئولان این شرکت اصرار کرده‌ایم تا بر اساس قانون نسبت به پرداخت چهار درصد بازنشستگی کارگران اقدام کنند اما هر بار به دلیلی این اتفاق نیفتاده است.

وی مبلغ بدهی این شرکت در این مورد را 113 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: از اول دی‌ماه 91 این افراد استحقاق بازنشستگی داشته‌اند اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است و ظاهرا در بین مسئولان این شرکت اتفاق نظر وجود ندارد.

انتهای پیام/86021/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول