اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل:

مجتمع موران 63 روستا را زیر‌پوشش می‌برد

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: با اجرا و بهره برداری از مجتمع موران گرمی تعداد 63 روستای بخش موران و 7 روستای بخش مرکزی از نعمت آب شرب سالم برخوردار می‌شوند.

مجتمع موران 63 روستا را زیر‌پوشش می‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پرویز عباسی ظهر امروز در جریان بازدید پروژه‌ها و مجتمع‌های نیمه‌تمام در گرمی و پارس‌آباد اظهار داشت: ما خواستار حمایت استاندار اردبیل و تخصیص به موقع اعتبار لازم جهت تسریع در روند اجرای پروژه‌ها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر حمایت‌های مالی لازم به موقع صورت گیرد در آینده نزدیک شاهد افتتاح پروژه خواهیم شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل از قول مساعد برای تخصیص به موقع اعتبار لازم جهت اتمام سریع پروژه در حال اجرای مجتمع موران خبر داد.

اجرای پروژه آبرسانی در کمتر از 14 روز

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباسی همچنین در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به شهر اسلام‌آباد و روستاهای اطراف از مجتمع عمران‌آباد اظهار داشت: این پروژه در مدت کمتر از 14 روز آغاز شد و به بهره‌برداری رسید.

این مسئول افزود: در وضعیت عادی این پروژه، پروژه‌ای بود که بیش از شش ماه طول می‌کشید تا به بهره‌برداری برسد ولی با توجه به مشکلات آب شرب روستائیان و واقع شدن در ماه مبارک رمضان  با حمایت استاندار اردبیل و همت و تلاش همکاران شرکت و پیمانکار  این پروژه در مدت کمتر از 14 روز با تلاش شبانه‌روزی به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/62007/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول