اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری صورت گرفت

تقدیر مسئولان چهارمحال و بختیاری از بانوی جودوکار محجبه

با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مدیران استانی از نائب قهرمان جودو آسیا که هنگام دریافت مدالش با پوشش چادر در جایگاه قرار گرفت، امروز در شهرکرد تجلیل شد.

تقدیر مسئولان چهارمحال و بختیاری از بانوی جودوکار محجبه

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از نائی قهرمان جودوی آسیا در شهرکرد اظهار کرد: کسب مقام نائب قهرمانی آسیا زحمات مستمر و تلاش فراوانی می‎‌طلبد، برهمین اساس کسی که موفق به کسب مدال می‎شود روحیه و اعتماد به نفس بالایی دارد.

جهانگیر خبازی همراهی ارزش‌ها با ورزشکار را عامل تمایز نائب قهرمان آسیا از سایرین دانست و گفت: قهرمانی برای هرکسی می‌تواند به بار آید اما حفظ حجاب و پایداری از اعتقادات در چنین عرصه‎‌ای کار هرکس نیست.

خبازی افزود: بخشی از جامعه جهانی نسبت به ارزش‌های اسلامی ایران دید انتقادی دارند و بخش دیگری به این رفتارها و اعتقادات مذهبی خود می‎بالند و اعتماد و باور خود را در صحنه‌های جهانی به نمایش می‌گذارند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه رویکرد جدیدی در ورزش استان شکل گرفته است، اذعان داشت: در حال حاضر کارگروه‌های ورزشی در شهرستان‌ها نیز فعال شده‌اند و به ورزش روستاها و شهرهای کوچک نیز با یک رویکرد پرشتاب رو به جلو توجه بیشتری می‎شود.

وی توسعه ورزش همگانی و قهرمانی را یکی از اولویت‌های این سازمان برشمرد و تصریح کرد: علاوه بر موارد ذکر شده اقدامات فرهنگی بسیاری برای گسترش ورزش در سطح استان در دستور کار قرار گرفته است.

خبازی از ایجاد بستر لازم برای استعدادیابی جوانان خبر داد و گفت: ایجاد پایگاه استعدادیابی و نخبه پروری در عرصه ورزش در دستور کار سازمان قرار دارد تا تمامی کسانی که نگاهشان به توانمندسازی قوی و بالنده است در این مسیر حرکت کنند.

به گزارش فارس، از سمیه حیدری ورزشکار چهارمحال و بختیاری که هنگام دریافت گردن آویز نقره خود در وزن 57 کیلو گرم مسابقات آسیایی داخل سالن کره جنوبی با پوشش چادر در جایگاه قرار گرفت، امروز با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استاندار چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری و روسای هیئت‌های ورزشی تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/68006/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول