اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش کاشانی تیم ملی گلبال:

برای قهرمانی به چین می‌رویم / انتظار تجلیل نداریم شخصیت‌مان را لگدمال نکنند

ملی‌پوش کاشانی تیم ملی گلبال کشورمان گفت: با توجه به اینکه در دوره قبل قهرمان بازی‌های آسیایی مالزی شدیم، امسال هم به چین می‌رویم تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

برای قهرمانی به چین می‌رویم / انتظار تجلیل نداریم شخصیت‌مان را لگدمال نکنند

محمد سرنجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به پشت سر گذاشتن مرحله نخست اردوی تیم ملی گلبال جمهوری اسلامی اظهار داشت: این اردو برای شرکت در بازی‌های آسیایی مالزی به مدت هشت روز در تهران برگزار شد که در آن 12 نفر ورزشکار دعوت شده به اردوی تیم ملی حضور داشتند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم اردوی تیم ملی گلبال در روز چهارشنبه و با حضور 10 بازیکن برگزار می‌شود ابراز داشت: از اردوی چهارم و پنجم شش بازیکن اصلی تیم ملی مشخص شده و تمرینات وارد فاز جدیدی برای اردوی‌های بعدی می‌شود.

به گفته وی، تا پیش از مسابقات آسیایی گوانجو در مجموع هفت اردوی آمادگی برای تیم ملی گلبال جمهوری اسلامی در نظر گرفته شده است.

این بازیکن با سابقه تیم ملی گلبال کشورمان خود را تنها نماینده استان اصفهان در تیم ملی گلبال نامید و گفت: سایر افراد دعوت شده از استان‌های اردبیل، خوزستان، کرج، قزوین و سیستان و بلوچستان هستند.

سرنجی با اشاره به اینکه تنها استان‌های خوزستان و اردبیل دو نماینده در تیم ملی دارند اذعان داشت: سایر استان‌ها هر کدام فقط یک بازیکن در اردوی تیم ملی دارند و در گذشته هم کمتر دیده شده است از استانی بیش از دو بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شوند. 

وی رقیبان اصلی تیم ملی گلبال کشورمان در بازی‌های آسیایی را چین میزبان بازی‌ها و قهرمان المپیک پکن و نایب قهرمان جهان در سال 2010 قلمداد و اضافه کرد: رقیب بعدی تیم ملی کشورمان کره جنوبی است که آنها نیز تیمی مدعی به شمار می‌روند و در مرتبه بعد تیم ژاپن قرار دارد که چندین سال است روی تیم‌های پایه سرمایه‌گذاری کرده و پیشرفت خوبی در این سال‌ها داشته‌اند.

این ملی‌پوش تیم ملی گلبال کشورمان در خصوص جایگاه احتمالی تیم ملی در رقابت‌های آسیایی بیان داشت: با توجه به اینکه در دوره قبل قهرمان بازی‌های آسیایی مالزی شدیم، امسال هم به پکن می‌رویم تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

سرنجی افزود: با وجود اینکه چینی‌ها تماشاگران زیادی دارند که جو سالن را به سود تیم خودشان تغییر می‌دهند اما فکر نکنم برای دفاع از عنوان قهرمانی خود مشکلی داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه من انتظاری از مردم ندارم اما از مسئولان شهرستان گلایه دارم تصریح کرد: مگر چه تعداد قهرمان جهان و آسیا در شهرستان کاشان وجود دارد که من بعد از اینکه قهرمانی‌های متعدد بین‌المللی را به همراه تیم ملی کسب کردم مجموع هدایایی که برای قهرمان ملی‌پوش شهر خود در نظر گرفته‌اند کمتر از 500 هزار تومان شد.

این بازیکن با تجربه تیم ملی گلبال با انتقاد از خلف وعده مسئولان در اهدای قطعه زمینی به وی تأکید کرد: انتظار تقدیر و تجلیل ندارم و تنها انتظارم این است که شخصیت افراد را لگدمال نکنند.

سرنجی همچنین با قدردانی از تلاش‌های محمد مظلومی سرپرست کنونی و روشندل فدراسیون گلبال یادآور شد: پیش از این در برهه‌ای، تغییر و تحولات در فدراسیون موجب مسئولیت گرفتن فردی غیرورزشی در فدراسیون شد که مشکلاتی با ورزشکاران داشت اما اکنون بعد از سال‌ها به یک نابینا اطمینان کردند و سرپرستی فدراسیون گلبال را به فردی از جنس روشندلان سپردند کسی که بیشتر مشکلات این قشر و ورزشکاران گلبال را متوجه می‌شود.

مسابقات قهرمانی 2013 گلبال آسیا در کشور چین و در آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2406/ع40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول