اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد

برگزاری نماز عید سعید فطر در 180 نقطه ملایر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری نماز عید سعید فطر در 180 نقطه شهرستان ملایر خبر داد.

برگزاری نماز عید سعید فطر در 180 نقطه ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام محمدصادق انصاریان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: مؤمنان روزه‌دار بعد از یک ماه میهمانی خدا و استفاده از خوان گسترده الهی در این ماه مبارک در روز عید سعید فطر عیدی خود را از درگاه باریتعالی دریافت می‌کنند.

وی نماز عید سعید فطر را یکی از بزرگترین اجتماعات عبادی مسلمانان در سراسر جهان و کشورهای اسلامی برشمرد و افزود: با اعلام روز عید، نماز باشکوه و عظیم مسلمانان در سراسر دنیا به شکرانه یک ماه روزه‌داری برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری نماز عید سعید فطر در شهرستان ملایر همزمان با اعلام روز عید در سراسر کشور خبر داد و تصریح کرد: نماز عید فطر در 180 نقطه شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی به برگزاری نماز عید فطر در 50 نقطه شهر ملایر اشاره کرد و گفت: بزرگترین اجتماع نماز عید فطر به صورت متمرکز در مصلای حضرت ابوالفضل(ع) ملایر خواهد بود.

انصاریان ابراز داشت: نماز عید فطر ملایر در مصلی به امامت امام جمعه شهر ملایر حجت‌الاسلام سید رضا فاضلیان در ساعت 7:30 دقیقه صبح روز عید با حضور 12 هزار نفر برگزار می‌شود.

وی از آمادگی نهادها، مسئولان و مردم ملایر برای حضور در این اجتماع عظیم عبادی خبر داد و عنوان کرد: همچنین سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرستان ملایر آمادگی لازم را برای ایاب و ذهاب نمازگزاران در محل مصلی را خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر از حضور نهادهای کمیته امداد، بهزیستی و هلال احمر برای جمع‌آوری زکات فطریه و کفاره مردم در میعادگاه‌های نماز عید فطر در شهرستان خبر داد و بیان داشت: این صندوق‌ها در معابر و میعادگاه‌های نماز عید فطر در مصلی برقرار است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت زکات فطریه بر افراد توانمند امری واجب بوده و بهترین زمان پرداخت آن از زمان عید تا نماز عید  فطر است از نمازگزاران خواست نسبت به پرداخت زکات فطریه خود به افراد نیازمند در زمان مقرر اقدام کنند.

حجت‌الاسلام انصاریان در پایان از برگزاری جشن باشکوه عید سعید فطر به همت شورای اسلامی و شهرداری ملایر در شب عید فطر خبر داد و خاطرنشان کرد: این جشن با شکوه در پارک کوثر ملایر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول