اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان فارس خبر داد

اعلام آمادگی کمیته امداد استان فارس برای دریافت زکات فطریه

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی فارس از آمادگی این نهاد برای دریافت زکات فطریه مردم متدین و نیکوکار این استان خبر داد.

اعلام آمادگی کمیته امداد استان فارس برای دریافت زکات فطریه

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد حضرت امام خمینی  فارس، محمد بدری اظهار داشت: پایگاه‌های کمیته امداد در نقاط مختلف این استان از جمله مصلی‌ها، مساجد، محل برگزاری نماز عید فطر و شبکه‌های نیکوکاری وجوهات مردم خیر را دریافت می‌کند و زکات فطریه هر منطقه به نیازمندان همان جا اختصاص می‌یابد.

وی تصریح کرد: بر اساس فتوای مراجع تقلید اولویت هزینه زکات فطریه برای نیازمندان جامعه است که در همین راستا کمیته امداد با اذن امام راحل عظیم‌الشان، مقام معظم رهبری و مراجع تقلید نسبت به جمع‌آوری وجوهات فطریه مردم معتقد استان و رساندن آن به دست نیازمندان اعلام آمادگی می‌کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان فارس از راه‌اندازی پیک رایگان خبر داد و گفت: برای افرادی که به هر دلیل قادر به پرداخت وجوهات خود به صورت حضوری نیستند پیک رایگان در نظر گرفته شده که مردم می‌توانند با شماره 8360570 در مرکز مدیریت شیراز تماس بگیرند و آدرس خود را اعلام تا همکاران با مراجعه به درب منزل آنها وجوهات را دریافت کنند.

بدری ضمن تبریک این عید مبارک و فرخنده به مردم خداجو و متدین فارس و تشکر و قدردانی از نیت خیرخواهانه آنان در کمک و یاری رساندن به نیازمندان، ایتام و افراد بی‌سرپرست و احیای سنت حسنه الهی گفت: در سال گذشته مردم نیکوکار این استان 400 میلیون تومان زکات فطریه به این نهاد پرداخت کردند.

انتهای پیام/2448/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول