اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بابلسر خبر داد

استقرار 10 پایگاه کمیته امداد بابلسر برای جمع‌آوری فطریه

مدیر کمیته امداد بابلسر گفت: در روزهای عید سعید فطر بیش از 10 پیگاه ثابت در بابلسر برای جمع‌آوری زکات فطره راه‌اندازی می‌شود.

استقرار 10 پایگاه کمیته امداد بابلسر برای جمع‌آوری فطریه

حسن محسنی‌معلم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: کمیته امداد این شهرستان آمادگی جمع‌آوری زکات فطره و کمک به تامین جهیزیه نوعروسان و جمع‌آوری کمک برای آزادی زندانیان که به علت مشکلات مالی در زندان به سر می‌برند را دارد.

وی با اشاره به اینکه به همین منظور در روزهای عید سعید فطر بیش از 10 پایگاه ثابت در بابلسر راه‌اندازی می‌شود، خاطرنشان کرد: کارکنان کمیته امداد این شهرستان نیز در ساختمان کمیته امداد آماده دریافت زکات فطره و کمک‌های نقدی و جنسی مردم نیکوکار در این شهرستان هستند.

محسنی در ادامه تصریح کرد: تاکنون 2 هزار کیسه زکات واجب و مستحبی در سطح شهرستان توزیع شده است تا به توان در راستای اهداف کمک به محرومان اقدام شایسته‌ای صورت گیرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان بابلسر با اشاره به جمع‌آوری 7 میلیون ریال کمک‌های مردمی در روز قدس برای مردم ستمدیده فلسطین گفت: در این روز همچنین پاکت‌های جمع‌آوری زکات فطره در بین نمازگزاران توزیع شد.

انتهای پیام/86003/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول