اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون گردشگری همدان خبر داد

حضور اقوام و ایلات کشور در جشنواره تابستانی همدان

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری همدان از حضور اقوام و ایلات کشور در برنامه اقوام ایرانی جشنواره تابستانی همدان خبر داد.

حضور اقوام و ایلات کشور در جشنواره تابستانی همدان

رزیتا ناصرالمعمار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، از برگزاری برنامه‌ای توسط بخش خصوصی در همدان خبر داد و افزود: در جشنواره تابستانی همدان برنامه‌ای توسط بخش خصوصی از 24 مرداد ماه به مدت 15 شب برگزار می‌شود که افراد برای حضور در این برنامه باید بلیط تهیه کنند.

وی با بیان اینکه این برنامه هر روز در دو سانس هزار نفره برگزار می‌شود، بیان داشت: این برنامه در دو سانس 19 تا 20:30 و 21 تا 22:30 در تله سی‌یژ بلوار ارم برگزار می‌شود.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان با اشاره به برنامه‌های این مراسم خاطرنشان کرد: نمایشگاه صنایع‌ دستی، سوغات و هدایا نیز از سراسر کشور در 80 غرفه در حاشیه این برنامه ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: اجرای موسیقی و رقص محلی اقوام لر، کرد، آذری، عرب، بلوچ و همدان نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در این جشنواره اقوام ایرانی در نظر گرفته شده است.

ناصرالمعمار با اشاره به اجرای برنامه‌های بندبازی و آکروباتیک نیز یادآور شد: ایجاد غرفه عکاسی با لباس‌های محلی کشور و پخت زنده غذاهای سنتی، نان، دوغ، شیرینی محلی و... از دیگر بخش‌های جالب این برنامه به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: بیش از 10 نوع بازی و سرگرمی برای کودکان شامل استخر، توپ، قلعه‌بادی و... نیز در این برنامه در نظر گرفته شده است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان در پایان با اشاره به اینکه برنامه‌های فوق به صورت متوالی از ساعت شروع جشنواره تا پایان همه روزه اجرا خواهد شد، بیان داشت: هنرمندان و بازیگران مطرح کشور نیز از جمله اکبر عبدی و پرویز پرستویی مهمانان این برنامه به شمار می‌روند.

انتهای پیام/89003/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول