اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی:

دانشگاه امیرالمومنین (ع) باید با دانشگاه ام القرای مصر به رقابت بپردازد

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور گفت: معتقدم که دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز برای کیفیت کار خود باید با دانشگاه‌های معتبری همچون ام القرای مصر به رقابت بپردازد.

دانشگاه امیرالمومنین (ع) باید با دانشگاه ام القرای مصر به رقابت بپردازد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالرسول پورعباس در مراسم نشست شورای دانشگاه امیرالمومنین اهواز که شب گذشته در محل این دانشگاه برگزار شد اظهار کرد: امیدوارم که این دانشگاه نه در قالب علوم اسلامی بلکه در همه علوم فعالیت داشته باشد.

وی بیان کرد: دانشگاه شدن یک موسسه حداقل 10 تا 15 سال زمان می برد اما با توفیق و عنایات خداوند این مجموعه پس از گذشت پنج سال به دانشگاه تبدیل شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور عنوان کرد: قطعا اگر پیگیری‌های آیت‌الله جزایری نبود امروز پس از پنج سال شاهد راه اندازی دانشگاه امیرالمومنین نبودیم.

وی عنوان کرد: معتقدم که دانشگاه امیرالمومنین (ع) اهواز برای کیفیت کار خود باید با دانشگاه‌های معتبری همچون القرا به رقابت بپردازد.

پورعباس ادامه داد: دانشگاه امیرالمومنین (ع) می تواند به عنوان یک دانشگاه اسلامی در اهواز الگو باشد و از جهان اسلام دانشجو بپذیرد.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های آیت‌الله جزایری تصور می‌کنم که دانشگاه امیرالمومنین (ع) بتواند ظرف پنج سال آینده به نقطه‌ای برسد که از سایر نقاط جهان دانشجو بپذیرد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با بیان این که جهانی شدن دانشگاه امیرالمومنین (ع) دور از دسترس نیست، افزود: قطعا اگر شبکه ماهواره‌ای الاهواز را به دانشگاه امیرالمومنین (ع) گره بزنیم می‌توان در آینده نزدیک شاهد جذب دانشجوی مجازی از سراسر جهان باشیم.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول