اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب دو عنوان برتر صورت گرفت

درخشش نونهالان پینگ‌پنگ‌باز کاشانی در استان اصفهان

رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان کاشان از درخشش نونهالان کاشانی در این رشته ورزشی در مسابقات دسته اول نونهالان استان اصفهان با کسب دو مقام برتر خبر داد.

درخشش نونهالان پینگ‌پنگ‌باز کاشانی در استان اصفهان

سید علیرضا زیباکلام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: تیم دو نفره تنیس روی میز نونهالان شهرستان کاشان در مسابقات آزاد و دسته یک استان اصفهان موفق به کسب یک مقام قهرمانی و یک مقام سومی شد.

وی گفت: بعد از برگزاری مسابقات آزاد تنیس روی میز نونهالان استان در سالن خانه پینگ پنگ اصفهان شش بازیکن برتر این مسابقات به مسابقات دسته یک استان صعود کردند تا به همراه شش بازیکن دسته یک رقابت‌های خود را ادامه دهند.

رئیس هیئت تنیس روی میز کاشان تصریح کرد: مسابقات تنیس روی میز دسته یک استان با حضور 12 بازیکن آغاز شد که در بین بازیکنان این دوره از مسابقات، تیم دو نفره محمد صباغیان و میلاد عابدیان از شهرستان کاشان موفق به کسب یک مقام قهرمانی و یک مقام سومی در این رقابت‌ها شد.

زیباکلام یادآور شد: محمد صباغیان نونهال تیم تنیس روی میز کاشان در این دوره از رقابت‌ها با غلبه بر تمامی حریفان با اقتدار به مقام قهرمانی رسید و میلاد عابدیان دیگر بازیکن نونهال کاشانی مقام سوم را به خود اختصاص داد.

وی همچنین از برگزاری مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان استان اصفهان جام رمضان در رده‌های مختلف سنی خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات که در خانه پینگ پنگ اصفهان برگزار شد، سید علیرضا زیبا کلام از کاشان در رده سنی 40 تا 49 سال و حسین رئیسی در رده سنی 50 تا 59 سال موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند و احمدرضا طغرلیان و علی اقتصادی از اصفهان به مقام دوم رسیدند.

 انتهای پیام/63009/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول