به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مجید متین فر گفت: این مهم با تلاش و پیگیری مستمر همکاران زحمتکش و پرتلاش شهرداری منطقه دو و رسیدگی به مشکلات مردمی که با سامانه ارتباطات مردمی تماس میگیرند به دست آمده است.
وی افزود: این رتبه بر اساس آمارهای مأخوذه از سامانه ارتباطات مردمی که با نظارت معاونت خدمات شهری شهرداری قم اداره میشود به دست آمده است و این آمارها بیانگر فعالیت و تلاش بیوقفه همکاران شهرداری منطقه دو در رسیدگی به مشکلات مردم است.
شهردار منطقه دو قم در ادامه اذعان داشت: فرصت خدمتگزاری به مردم نعمتی است که خدای بزرگ در اختیار ما گذاشته است و ما باید به نحو احسن از این فرصت استفاده کرده و در راستای کسب رضای خدای متعال و رضایت مردم شریف و ولایتمدار شهر قم گام برداریم.
وی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان گرامی در ماه مبارک رمضان گفت: امیدواریم که خداوند متعال عنایت و لطف خود را شامل حال بندگان خدمتگزار خود کرده و ما را یاری کند تا در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) به زائرین و مجاورین حضرت معصومه (س) خدمت کرده و رضایت ایشان را جلب کنیم.
انتهای پیام/2258/ق/چ3000