اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

بهترین سربازان فرهنگی بانوان و زنان بسیجی جامعه اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بهترین سربازان فرهنگی بانوان و زنان بسیجی جامعه اسلامی هستند.

بهترین سربازان فرهنگی بانوان و زنان بسیجی جامعه اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان حجت‎الاسلام برهان باقری در همایش روز ملی روز جامعه زنان در زاهدان اظهار داشت: سازمان بسیج جامعه زنان یک مجموعه ای است که دارای برنامه و نظم و هدف مشخص است و برای رسیدن به اهداف خود راهکارهایی را دنبال می‌کند که این راهکارها برای رسیدن به اهداف سازمان موثر است.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه اهداف هر سازمان نسبت به شاکله اصلی خود اهداف متفاوتی را دنبال می کند افزود: سازمان جامعه بسیج زنان متعلق به بسیج است و بسیج هم توده شکل گرفته از مردم است که در راستای اهداف بسیج در حال حرکت است.

این مسئول ادامه داد: سازمان بسیج منحصر به فرد نیست بلکه جامعه را در بر دارد و اهداف آن نیز اجتماعی است.

وی با تاکید بر اینکه در نظام اسلامی گسترده‌ترین جامعه، جامعه بسیج زنان است بیان کرد: بانوان بسیجی باید فرهنگ فاطمی  عفاف و حجاب را در جامعه نهادینه و گسترش دهند.

باقری بسیج زنان را متمایز از بسیج مردان خواند و اذعان داشت: بسیج مردان و زنان مقتضیات خاص خود را دارد، بسیج مردان در صورت لزوم لباس نظام بر تن می‎کنند و همراه و همگام با نیروهای سپاه و بسیج برای حفظ کیان نظام اسلامی و دفاع از مرزهای نظام اسلامی مسلح می‎شوند در حالیکه آنچه در بسیج جامعه زنان از یک بانوی بسیجی انتظار می‎رود عمدتا مربوط به جنگ نرم دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه نقش زنان در انقلاب کمتر از مردان نبود خاطر نشان کرد: زنان و مادران در دوران 8 ساله دفاع مقدس عامل تحریک و تهیج مردان در عرصه‌های نبرد بودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: شور انقلابی، شرکت در میدان‎های حماسه سیاسی، ترویج فرهنگ اسلامی و فاطمی از جمله وظایف خطیر بانوان بسیجی است که منحصر به زنان است و هیچ مردی قادر به انجام آن نیست.

وی بیان کرد: مساعدت و همکاری جامعه زنان بویژه بانوان بسیجی نقش بسیار مهمی در مسائل فرهنگی و جلوگیری از فرهنگ معاند در جامعه دارد.

انتهای پیام/75004/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول