اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

خیران چالوسی 268 میلیون تومان به مددجویان امداد کمک کردند

در جشن رمضان شهرستان چالوس، خیرین و مسئولان این شهرستان بیش از 268 میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد کمک کردند.

خیران چالوسی 268 میلیون تومان به مددجویان امداد کمک کردند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از چالوس، جشن رمضان ظهر امروز با حضور مسئولان ارشد شهرستان و همچنین مردم نیکوکار و خیر چالوس برگزار شد.

فرماندار چالوس در این جشن با اشاره به حضور مقام معظم رهبری سال 88 در شهرستان چالوس گفت: مردم چالوس پیوند عمیقی با مقام معظم رهبری و ولایت دارند.

سید قدیر رضایی افزود: حضور مردم در زیر باران رحمت الهی در حضور مقام معظم رهبری باعث شد رهبر انقلاب سخنرانی خود را قطع کند اما مردم با سر دادن شعار صل علی محمد باران رحمت آمد از امام خامنه‌ای خواستند به سخنان گوهربار خود ادامه دهند که امام این حرکت زیبای مرم را لطف آنان دانست.

رضایی اضافه کرد: حضور رهبر انقلاب در چالوس بسیار برای این شهرستان پرخیر و برکت بود و آثار این حضور تا سال‌ها برای مردم مشهود است.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس گفت: کار در کمیته امداد افتخاری بزرگ برای مدیران و تمام کارکنان است زیرا شغل سالمی را برگزیده‌اند و برای خداوند کار می‌کنند.

رضایی تصریح کرد: یکی از زیباترین لحظات زندگی برای مددجویان این نهاد خودکفایی آنان در اداره زندگی‌شان است و در واقع تکیه‌گاه این مددجویان برای استقلال اقتصادی‌شان خدا و امیدشان به کمیته امداد است.

امام جمعه چالوس نیز در این مراسم با اشاره به برنامه‌ریزی به منظور ارائه کمک‌های معنوی و فکری به مددجویان کمیته امداد عنوان داشت: این امر تاثیر بیشتری نسبت به کمک‌های مالی داشته و به یقین در بهتر شدن فعالیت‌های این نهاد مقدس نقشی اساسی خواهد داشت.

حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی نوری با بیان اینکه کمیته امداد مجموعه‌ای است که هم در آن توانمندسازی است و هم خدمات مختلف ارائه می‌شود، تصریح کرد: این خدمات مطابق با وظائف و فعالیت‌های کمیته امداد است که به نحو احسن ارائه می‌شود.

راشدی در ادامه به یکی از ویژگی‌های ملت ایران در دوران انقلاب اشاره و ابراز کرد: مبارزه با رژیم ستمشاهی در واقع مساوی با مرگ بود و مردم ایران تنها برای تبعیت از فرامین الهی و پیروزی اسلام این کار را انجام می‌دادند، امروز هم باید همان رویه را پیش بگیریم و در همه نهادها از جمله کمیته امداد، کار تنها برای خدا صورت گیرد.

به گزارش فارس، در ادامه این مراسم، 268 میلیون و 146 هزار تومان برای کمک به ایتام و نیازمندان چالوس جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/2296/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول