اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

امیدوارم حضور سلطانی‌فر منشا خیر در ورزش شود

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: امیدوارم حضور سلطانی‌فر در راس ورزش بتواند منشا خدمات خیر شده و مشکلاتی که در ورزش وجود دارد برطرف شود.

امیدوارم حضور سلطانی‌فر منشا خیر در ورزش شود

غلامعلی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: شناخت چندانی نسبت به وزیر پیشنهادی دولت آقای روحانی ندارم اما می‌دانم در چند استان به عنوان استاندار فعالیت می‌کرده است و در دوره آقای هاشمی‌طبا قائم مقام سازمان تربیت بدنی بوده است و دستی بر آتش ورزش در کشور داشته است.

وی تصریح کرد: امیدوارم حضور وی در راس ورزش بتواند منشا خدمات خیر شده و مشکلاتی که در ورزش وجود دارد مرتفع شود.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: تا آقای سلطانی‌فر بر مسند کار حاضر نشده و برنامه‌هایش را ارائه نداده نمی‌توانیم بگوییم که چه انتظاراتی از وی می‌توانیم داشته باشیم.

وی در ادامه به صحبت‌های رسول جزینی و بحث کوتوله پروری در ورزش ایران که مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی به آن اشاره کرده بود افزود: آقای جزینی از قهرمانان ارزنده و با ارزش کشور است و در مورد مشکلات ورزشی کشور و اصفهان نظر شخصی خودش را ارائه کرده بود.

ابراهیمی تاکید کرد: هر صحبتی که هر فردی انجام می‌دهد نباید با غرض‌ورزی نسبت به انتشار آن اقدام کنیم و با قلم خودمان مطلب را تحلیل نکنیم و همان موضوعی را که مطرح شده عینا همان را نقل کنیم.

انتهای پیام/63020/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول