اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه کرمانشاه خبر داد

اجرای طرح زوج و فرد ترافیک از نیمه دوم شهریور در کرمانشاه

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه از اجرای طرح زوج و فرد تردد وسایل نقلیه از نیمه دوم شهریور ماه سال‌جاری در کرمانشاه خبر داد.

اجرای طرح زوج و فرد ترافیک از نیمه دوم شهریور در کرمانشاه

غلامرضا امیدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: طرح زوج و فرد تردد وسایل نقلیه در خیابا‌ن‌های اصلی شهر کرمانشاه از نیمه دوم شهریور ماه سال‌جاری اجرا می‌شود.

امیدی اجرای طرح زوج و فرد تردد وسایل نقلیه را در مسیر تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه، تقاطع جلیلی تا تقاطع شورا و ابتدای خیابان مدرس تا سه‌راه برق شهر کرمانشاه اعلام کرد.

وی عنوان کرد: بر اساس این طرح خودروهایی که آخرین رقم سمت راست پلاک آن‌ها زوج است در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه و خودروهایی که آخرین رقم پلاک آن‌ها فرد است در روزهای یک‌شنبه، سه‌شنبه، پنج‌شنبه حق تردد در مسیرهای اعلام شده را دارند.

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه در مورد ساعت اجرای این طرح تصمیمی گرفته نشده، تصریح کرد: با توجه به شرایط رفت‌ و آمد وسایل نقلیه، احتمالا ساعت اجرای این طرح بعد از ظهر خواهد بود.

وی از اجرای این طرح تا پایان سال‌جاری خبر داد و اعلام کرد: تردد وسایل نقلیه عمومی در طرح زوج و فرد بلامانع است.

امیدی خاطر نشان کرد: موتورسیکلت‌ها نیز همچون سایر وسایل نقلیه شامل این طرح می‌شوند و برای تردد باید ضوابط را رعایت کنند و همچنین نکات ایمنی و بر سر گذاشتن کلاه ایمنی را مد نظر داشته باشند.

انتهای پیام/2700/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول