اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی:

روحانیت مورد اعتماد مردم است/بسیج مانع گستاخی دشمنان است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: روحانیت مورد اعتماد مردم است و باید از این موضوع به‌خوبی استفاده کرد و در کنار مردم و راه‌گشای مشکلات آن‌ها بود.

روحانیت مورد اعتماد مردم است/بسیج مانع گستاخی دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله حسن ممدوحی در ضیافت افطاری ائمه جماعات مساجد و ادارات و طلاب کرمانشاه در تالار کوثر این شهر اظهار داشت: طلاب و روحانیان باید الگوی سایر افراد جامعه قرار گیرند.

ممدوحی اعمال و رفتار طلاب و روحانیان را زیر ذره‌بین افراد جامعه عنوان کرد و افزود: گفتار، رفتار، نشست و برخاست و منش روحانیت باید بر اساس اسلام باشد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر برگزاری نماز جماعت در مساجد توسط روحانیت، تصریح کرد: نباید مساجد بی‌رونق باشد و حضور روحانی در مسجد، موجب رونق آن می‌شود و جوانان به مساجد جذب می‌شوند.

ممدوحی با اشاره به اینکه روحانیت باید رابطه خوبی با مردم و جوانان داشته باشد، ابراز داشت: روحانیت مورد اعتماد مردم است و باید از این موضوع به‌خوبی استفاده کرد و در کنار مردم و راه‌گشای مشکلات آن‌ها بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه ممکن است اشتباه از هر فردی و حتی یک روحانی سر بزند، خاطر نشان کرد: روحانیت حافظ و مدافع اسلام است.

ممدوحی در بخش دیگری از سخنانش به نقش روحانیت در نشست‌های بصیرتی بسیج اشاره کرد و گفت: دورتادور مرزهای کشورمان دیوار آتش است و این بسیج است که موجب اقتدار نظام و مانع گستاخی دشمنان شده است.

وی بیان داشت: در زمان حکومت منحوس پهلوی هرگاه می‌خواستند از ایران امتیازی بگیرند یک کشتی اوراق از سواحل بریتانیا حرکت می‌دادند و شاه بزدل از بی‌لیاقتی تمام امتیازاتی که می‌خواستند، به آن‌ها می‌داد.

ممدوحی عنوان کرد: امروز مستکبران عالم تا نزدیک‌ترین نقطه به مرزهای ما آمده‌اند و در سراسر کشورهای همسایه مستقر شده‌اند و تفکر انقلابی، اسلامی و ولایت‌مدارانه بسیج موجب هراس دشمنان شده است.

انتهای پیام/2700/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول