اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ممدوحی در گفت‌و‌گو با فارس:

تخریب نیروهای ارزشی تاکتیک اصلاح‌طلبان تندرو است/مواضع روحانی به اصولگرایان نزدیک است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اصلاح‌طلبان تندرو اصول‌گرایان را تنها مانع بر سر راه خود می‌بینند و به‌همین خاطر دست به تخریب نیروهای ارزشی می‌زنند.

تخریب نیروهای ارزشی تاکتیک اصلاح‌طلبان تندرو است/مواضع روحانی به اصولگرایان نزدیک است

آیت‌الله حسن ممدوحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: برخی اصلاح‌طلبان تندرو قصد سهم‌خواهی از دولت آینده را دارند و تلاش می‌کنند جایی برای خود در این دولت باز کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این‌گونه اقدامات را تلاش برای سیاه‌نمایی عنوان کرد و افزود: این افراد اصول‌گرایان را تنها مانع بر سر راه خود می‌بینند و به‌همین خاطر دست به تخریب نیروهای ارزشی می‌زنند.

ممدوحی با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان نقش تعیین کننده‌ای در پیروزی حجت‌الاسلام حسن روحانی در انتخابات نداشتند، بیان داشت: رئیس جمهور منتخب متعلق به اصلاح‌طلبان نیست و یک چهره مستقل است.

وی خاطر نشان کرد: آن‌چه که تاکنون در رفتار رئیس جمهور منتخب دیده شده، بیشتر به مواضع اصول‌گرایان نزدیک است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در مدت اخیر شاهدیم در نقاط مختلف چند نفر به اسامی و عناوین مختلف سر برمی‌آورند و خود را جریان یا گروهی طرف‌دار رئیس جمهور منتخب عنوان می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه رشد قارچ‌گونه این افراد فلسفه خاصی ندارد، تصریح کرد: این اقدامات موجب بروز اختلاف می‌شود و بدون اعتقاد و التزام نمی‌شود اعلام موضع کرد.

ممدوحی اعلام کرد: برای اینکه مملکت و فضای سیاسی کشور به‌دست چنین افرادی که امتحان خوبی پس نداده‌اند دچار آشفتگی نشود تنها یک راه وجود دارد و آن‌هم این است که همه به فرامین اندیشمندانه مقام معظم رهبری گوش فرا دهیم.

انتهای پیام/2700/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول