اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

3/ آیت‌الله ممدوحی در کلاس نهج‌البلاغه:

سعادت با پیروی از علی (ع) رقم می‌خورد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: همه ما باید با پیروی از حضرت علی (ع) و بهره‌گیری از نهج‌البلاغه، سعادت را برای خود رقم بزنیم.

سعادت با پیروی از علی (ع) رقم می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کلاس درس‌هایی از نهج‌البلاغه آیت‌الله حسن ممدوحی، استاد برجسته اخلاق و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با حضور روحانیان، مسئولان، اعضای شورای اسلامی شهر و آحاد مختلف مردم در کرمانشاه برگزار می‌شود.

این کلاس‌ها هر روز عصر در محوطه شهرداری کرمانشاه برگزار می‌شود و آحاد مختلف مردم از مطالب ارائه شده توسط این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بهره می‌برند.

ممدوحی در جلسه درس امروز اظهار داشت: خداوند متعال در دو چیز به یک شکل تجلی نمی‌کند و حتی دو برگ از یک درخت هم با هم تفاوت دارند.

وی با اشاره به عمیق بودن فلسفه آفرینش، تاکید کرد: واقعیت هستی و نظام آفرینش ورای این چیزی است که با چشم می‌بینیم.

ممدوحی تأکید کرد: نباید اسیر روزمرگی زندگی شویم و باید هدف از خلقت خود را به‌خوبی درک کنیم و آن‌وقت اسیر دنیا و فریب‌های آن نمی‌شویم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نگاه امام علی (ع) نسبت به دنیا، بیان داشت: همه ما باید با پیروی از حضرت علی (ع) و بهره‌گیری از نهج‌البلاغه، سعادت را برای خود رقم بزنیم.

انتهای پیام/2700/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول