اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

حادثه رانندگی فرماندار خلخال هشدار جدی برای ترمیم راه‌هاست

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه مرگ‌بار و تاسف‌بار رانندگی برای فرماندار خلخال هشداری جدی است تا مسئولان شهرسازی نسبت به مخاطرات جاده‌ها و راه‌های جنوبی استان توجه ویژه داشته باشند.

حادثه رانندگی فرماندار خلخال هشدار جدی برای ترمیم راه‌هاست

جلیل جعفری بنه خلخال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با انتقاد از کیفیت نامطلوب راه‌های جنوب استان اظهار داشت: عدم توجه شایسته و مناسب به راه‌های مواصلاتی شهرستان خلخال و کوثر سبب شده تا بدترین راه‌های ارتباطی استان مربوط به این منطقه باشد.

وی با قدردانی از تلاش‌های انجام شده، تصریح کرد: ما این تلاش‌ها را نادیده نمی‌گیریم، اما معتقدیم عدم وجود جاده‌های امن و مطمئن در این شهرستان‌ها سبب شده است که سالانه شاهد تصادفات متعدد و خونباری در مسیرهای مواصلاتی این منطقه باشیم.

جعفری بنه خلخال یادآور شد:‌ راه ارتباطی بین گیوی و خلخال از جمله محورهایی است که ده‌ها سال از عمر آن می‌گذرد، ولی همچنان پرخطر و حادثه‌خیز است.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌از حیث خط کشی، تعریض و حتی نصب علائم و گارد‌ریل جاده‌های جنوب استان از محورهای مواصلاتی ضعیف به شمار می‌رود که شایسته است، مسئولان توجه ویژه به این منطقه داشته باشند.

وی بیان داشت:‌ متولیان این حوزه می‌بایست در کنار توجه به امنیت جانی و روانی مردم امکاناتی شایسته فراهم آورند تا زمینه مساعد برای توسعه همه ‌جانبه در این بخش فراهم آید.

این نماینده مجلس افزود: در حادثه اخیری که برای فرماندار پرتلاش شهرستان خلخال رخ داد، خوشبختانه با عنایت پروردگار متعال سبب شد این حادثه به خیر تمام شود، ولی هشداری بود تا مسئولان راه و شهرسازی نسبت به مخاطرات این جاده و دیگر محور‌های مواصلاتی توجه بیشتری داشته ‌باشند.

جعفری بنه خلخال ادامه داد: بیش از یک سال از خدمت بنده به عنوان نماینده خلخال و کوثر و همچنین استان اردبیل می‌گذرد و شاید بیشترین پیگیری‌ها و یاد‌آوری‌ها در خصوص مشکلات خلخال و کوثر صورت گرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ هنوز هم اعتقاد دارم مردم آرامش و امنیت لازم را در زمان گذر از این راه‌ها ندارند و باید این فرآیند اصلاح شود که وظیفه خطیر مسئولان امر است که تلاش و همت کنند تا راه‌های مواصلاتی خلخال و کوثر اصلاح شود، چرا که توسعه این شهرستان‌ها مرهون توسعه زیر‌ساخت‌هایی همچون راه است.

انتهای پیام/62004/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول