اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام تاکید کرد

لزوم بررسی مسائل و مشکلات راه‌های ارتباطی چرام

فرماندار چرام بر بررسی مسائل و مشکلات مربوط به را‌ه‌ها و جاده‌های ارتباطی مناطق مختلف این شهرستان تاکید کرد.

لزوم بررسی مسائل و مشکلات راه‌های ارتباطی چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز نشستی به منظور بررسی مسائل و مشکلات مربوط به راه‌ها و جاده‌های ارتباطی مناطق مختلف شهرستان چرام در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این نشست، مسائل و مشکلات مربوط به را‌ه‌ها و جاده‌های ارتباطی مناطق مختلف شهرستان چرام مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهای مختلف نیز جهت مرتفع‌سازی آن‌ها ارائه داده شد.

علی‌رضا نیکروز در این نشست با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، این ماه را منشا زندگی نوین و مبدا تحول و کمال انسان‌ها دانست و اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان بهترین عبادت کسب معرفت واقعی است.

فرماندار چرام در ادامه با اشاره به وضعیت راه‌های ارتباطی چرام خواستار پیگیری وضعیت پیشرفت کار پل ورودی شهر به سمت روستای کره شهبازی و تعیین نحوه ادامه همکاری پیمانکار پل شد.

وی با تاکید بر این‌که اخذ مجوزهای لازم جهت پیشرفت کار جاده روستای شیخ حسین باید از طریق مجاری قانونی صورت گیرد، گفت: سامان‌دهی نقاط حادثه‌خیز شهرستان به خصوص سه راهی ابتدای جاده بردیان مورد بررسی قرار گیرد.

آماده‌سازی مقدمات لازم جهت بازدید از وضعیت جاده تل بابونه و همچنین اقدام به تعمیر و تسطیح جاده روستای بلدان از جمله مواردی بود که مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام در این نشست بر آن تاکید داشت.

نیکروز تصریح کرد: در رابطه با آب پاشی جاده روستای آب حیات و انجام اقدامات لازم جهت کاهش مشکلات ناشی از گرد و خاک در جاده مذکور تا زمان مورد نیاز مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/82002/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول