اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‎‌فقیه در سپاه استان البرز:

نقش زنان در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران نقشی اساسی و بی‌بدیل است

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه استان البرز گفت: نقش زنان در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران نقشی اساسی و بی‌بدیل است.

نقش زنان در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران نقشی اساسی و بی‌بدیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، حجت‌الاسلام محمدجواد موحد اظهار داشت: وجود هفت هزار زن شهیده در کشور گویای نقش این قشر غیور در تاریخ نظام 35 ساله جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: در اصل وظیفه زنان این نیست که اسلحه به دست گرفته و در میدان جنگ حاضر شوند ولی در تاریخ پس از انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس زنانی در خط مقدم جبهه‌ها در مشاغل و مسئولیت‌های گوناگون حضور داشتند که تاثیر حضورشان کم از مردان در دفاع از خاک و آیین نبود.

این مسئول تصریح کرد: وجود هفت هزار زن شهیده که در صحنه‌های مختلف، تاریخ انقلاب و دفاع مقدس در کسوت‌های مختلف حضور داشتند و گاهی اسلحه به دست گرفته و در مقابل دشمن ایستادند و در بمباران‌ها و ترورها به شهادت رسیدند، نقش این قشر غیور را بیش از پیش می‌نمایاند.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه استان البرز ادامه داد: اکنون نیز بخش‌های زیادی از عرصه‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در دست زنان است و به ویژه در بسیج جامعه زنان اقدامات شایسته و تأثیرگذاری صورت گرفته است.

موحد بیان داشت: دین مبین اسلام موجب شکوفایی زن شد و در دنیای پیشرفته امروز تفاوت زیادی در مقام و موقعیت زنان مسلمان و زنان غربی که به چشم کالا به آنان نگریسته می‌شود، وجود دارد.

انتهای پیام/2302/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول