اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنگنه، آخوندی، حجتی، ربیعی، چیت‌چیان و طیب‌نیا در کمیسیون تلفیق هستند

حسن‌پور: 80 درصد وزرا رأی می‌آورند / مخالف وزیر پیشنهادی علوم صحبت می‌کنم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: پیش‌بینی می‌شود که 80 درصد وزرای پیشنهادی روحانی از مجلس رأی اعتماد بگیرند.

حسن‌پور: 80 درصد وزرا رأی می‌آورند / مخالف وزیر پیشنهادی علوم صحبت می‌کنم

شهباز حسن‌پور دقایقی پیش در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با بررسی کلی که طی روزهای گذشته داشتم و بر اساس آن چه که مطرح بود، رایزنی به صورت مستقیم با وزرا را آغاز کردم.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون تعدادی از وزرا در محل کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی حضور دارند، افزود: زنگنه، آخوندی، حجتی، ربیعی، چیت‌چیان و طیب‌نیا در کمیسیون تلفیق هستند و در حال مذاکره با آنها در مورد برنامه‌هایشان هستیم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: بیشتر وزرای پیشنهادی روحانی افرادی متدین، متعهد، متخصص و کارآمد هستند و سابقه درخشانی در تمام زمینه‌ها دارند و عملکرد مطلوبی در دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند.

حسن‌پور تصریح کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تعامل و همکاری بین دولت و مجلس همگان در داخل و خارج ایران شاهد بودند که مجلس در مراسم تحلیف با آغوش باز از دولت استقبال کرد و همچنین مجلس بنای همکاری با دولت را دارد.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود حدود 80 درصد از وزاری پیشنهادی روحانی با رأی بالایی در خدمت دولت باشند، اذعان داشت: با توجه به سوابق بعضی از وزرای پیشنهادی بحث‌هایی در مورد آنها وجود دارد.

این نماینده مجلس عنوان کرد: با توجه به بررسی‌هایی که در مورد وزیر پیشنهادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام داده‌ام به طور قطع به عنوان نماینده مخالف این وزیر پیشنهادی صحبت می‌کنم.

حسن‌پور با اشاره به اینکه وقت خود را در زمینه توانمندی‌های وزرا متمرکز کرده‌ام، افزود: پورمحمدی، رحمانی‌فضلی، طیب‌نیا، چیت‌چیان و ... از جمله وزرای پیشنهادی هستند که بیشتر نمایندگان به آنها رأی مثبت می‌دهند.

وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری به همکاری دولت و مجلس نیاز داریم، گفت: مردم حماسه سیاسی را با حضور باشکوه خود رقم زدند و شگفتی خوبی آفریدند و از نمایندگان خانه ملت انتظار دارند که با دولت همکاری داشته باشند و تحریم‌ها و فضای کنونی جهان ضرورت همکاری دولت و مجلس را نمایان‌تر می‌کند.

انتهای پیام/80019/ع40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول