اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی قمی تیم ملی کشتی فرنگی:

تجربیاتم را برای موفقیت در کشتی قهرمانی جهان در اختیار ملی پوشان قرار می‌دهم

مربی قمی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان گفت: قصد دارم از تجربیاتم برای موفقیت در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان به همراهی تیم ملی استفاده کنم.

تجربیاتم را برای موفقیت در کشتی قهرمانی جهان در اختیار ملی پوشان قرار می‌دهم

روح‌الله میکائیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: برای موفقیت در نخستین تجربه مربیگری در تیم‌های ملی کشتی فرنگی آمادگی خوبی دارم، ضمن اینکه کادر فنی تیم ملی نیز تدابیر بسیار خوبی برای آماده‌سازی ملی پوشان در نظر گرفته است که از جمله آنها برپایی اردوهای آماده‌سازی و شرکت در رقابت‌های مهم تدارکاتی بوده است.

وی ابراز داشت: با اردوهایی که تیم ملی پشت سر گذاشته است خوشبختانه سطح آمادگی ملی پوشان در موقعیت مطلوبی است و همین موجب شده است که برای موفقیت در کسب مدال از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان امیدواری زیادی داشته باشیم.

مربی قمی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان میدان مهمی است که باید کشتی‌گیران کشورمان با تمام توان خود در آن شرکت کنند، ضمن اینکه از نظر آمادگی اعضای تیم در شرایط خوبی هستند.

وی ابراز داشت: هدفم این است که از تجربیات چندین ساله‌ام در میادین مختلف داخلی و خارجی کشتی فرنگی، برای موفقیت و ثبت کارنامه‌ای موفق در تیم ملی جوانان استفاده کنم، ضمن اینکه مطمئنم توان کشتی ما با حضور کشتی‌گیران با استعداد و توانمندی بالایی که آنها دارند بسیار زیاد است و کشورمان قطعا مدعی کسب عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات است.

میکائیلی با اشاره به اینکه رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان از بیست و دوم مرداد ماه با شرکت برترین‌های جهان در صوفیه بلغارستان برگزار می‌شود، اضافه کرد: در نخستین روز این رقابت‌ها مرحله مقدماتی مسابقات اوزان 50، 60، 74 و 96 کیلوگرم کشتی فرنگی به انجام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: عصر روز اول این رقابت‌ها وزن کشی اوزان 55، 66، 84 و 120 کیلوگرم کشتی فرنگی نیز انجام می‌شود و سپس در ادامه این دوره از مسابقات جدال مدعیان کسب مدال در پیکارهای رده‌بندی و فینال اوزان 50، 60، 74 و 96 کیلوگرم کشتی فرنگی برگزار می‌شود.

مربی قمی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان بیان داشت: روز چهارشنبه بیست و سوم مرداد ماه نیز ابتدا مرحله مقدماتی مسابقات اوزان 55، 66، 84 و 120 کیلوگرم کشتی فرنگی به انجام می‌رسد و عصر همین روز هم پرونده رقابت‌ها بسته خواهد شد.

روح‌الله میکائیلی کشتی‌گیر نامدار و با سابقه قمی در وزن 84 کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا و رقابت‌های معتبر و مهم بین‌المللی است که آخرین مدال خود را از رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام در قم در سال 87 کسب کرد.

انتهای پیام/78002/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول