اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت 2500 نفر دانش‌آموز

18 پایگاه طرح اوقات فراغت در صومعه‌سرا دایر شد

کارشناس امور فرهنگی‌هنری اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا از دایر شدن بالغ بر 18 پایگاه فرهنگی، هنری و ورزشی تابستانه با حضور دو هزار و 500 نفر دانش‌آموز در این شهرستان خبر داد.

18 پایگاه طرح اوقات فراغت در صومعه‌سرا دایر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، پرویز امیدی عصر امروز در جلسه داخلی اداره آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به فعالیت پایگاه‌های طرح اوقات فراغت در صومعه‌سرا اظهار کرد: پایگاه‌های طرح اوقات فراغت صومعه‌سرا در حوزه‌های مختلف تا پایان تابستان جاری دایر و فعال شده است.

وی با بیان اینکه اکنون بالغ بر 18 پایگاه فرهنگی، هنری و ورزشی در شهر و روستاهای صومعه‌سرا دایر است، تصریح کرد: این پایگاه‌ها از روزهای نخستین تیر امسال فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و تا پایان مرداد ماه نیز این فعالیت‌ها ادامه می‌یابد.

کارشناس امور فرهنگی ‌هنری اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا، هدف از برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های اوقات فراغت ویژه دانش‌آموزان را ارتقای سطح آموزه‌های دینی، فرهنگی و هنری و علمی آنها برشمرد.

وی با اشاره به انواع کلاس‌های طرح اوقات فراغت در صومعه‌سرا، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان علاقه‌مند حاضر در این کلاس‌ها در رشته‌های قرآنی، احکام، نقاشی، خوشنویسی، شعرهای آئینی و داستانی آموزش می‌بینند.

به گفته امیدی، آموزش رشته‌های ورزشی، سرود و تئاتر، سفره آرایی، رایانه و کلاس‌های تقویتی درسی در سطوح ابتدایی، راهنمایی و متوسطه از دیگر رشته‌های دایر در کلاس‌های مذکور است.

وی با تصریح بر اینکه در کلاس‌های اوقات فراغت صومعه‌سرا برنامه‌های جانبی نیز برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود، ادامه داد: برنامه‌های اردویی، مسابقات و تمرین‌های ورزشی در سالن‌های ورزش و برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان مانند ضیافت افطاری، رسم نقاشی و محفل انس با قرآن از جمله برنامه‌های جانبی است.

کارشناس امور فرهنگی ‌و هنری اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا، از برگزاری کلاس‌های تابستانه با مشارکت بیش از دو هزار و 500 نفر در سطح شهر و روستاهای این شهرستان خبر داد.

وی اضافه کرد: هزینه حضور در کلاس‌های طرح اوقات فراغت اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا برای دانش‌آموزان به جز در رشته‌های قرآنی به صورت خودگردان پرداخت می‌شود.

امیدی، اجرای برنامه‌های اردویی ویژه دانش‌آموزان شرکت کننده در کلاس‌های طرح اوقات فراغت صومعه‌سرا را در پایان دوره تابستانه جاری عنوان کرد.

وی متذکر شد: آثار هنری هنرمندان دانش‌آموز صومعه‌سرا در نمایشگاهی مخصوص به نمایش عموم گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/84003/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول