اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لنده عنوان کرد

نقش کانون‌های اوقات فراغت در ترویج فرهنگ ولایی

امام جمعه لنده گفت: کانون‌های پیروان ولایت، اوقات فراغت کمیته امداد امام خمینی(ره) نقش مهمی در ترویج فرهنگ ولایت‌پذیری در میان جوانان دارند.

نقش کانون‌های اوقات فراغت در ترویج فرهنگ ولایی

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل عصر امروز در بازدید از کلاس‌های کانون جوانان پیرو‌ ولایت کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان اظهار داشت: تابستان فرصت مناسبی برای شکوفایی، طراوت و حرک و پویایی جوانان دارای استعدادها بالا می‌باشد.

وی افزود: باید از این فرصت به نحو مطلوبی بهره‌مند شد و در این راستا امکانات بیشتری در اختیار جوانان قرار گیرد.

امام جمعه لنده با تأکید بر انجام کارهای فرهنگی، گفت: فرهنگ، زیربنای هر توسعه‌ای است و بدون شک برای پیشرفت و موفقیت در عرصه‌های مختلف باید کار فرهنگی انجام دهیم.

کیانی‌اصل تصریح کرد: باید از فرصت اوقات فراغت در جهت تهذیب نفس، کسب علم و دانش استفاده لازم را برد و در کنار توجه به مسائل علمی، به مسائل فرهنگی و دینی جوانان نیز توجه شود.

امام جمعه لنده به غنی‌سازی اوقات فراغت اشاره کرد و اذعان داشت: غنی‌سازی اوقات فراغت، افزایش دانش و بینش دانش‌آموزان و بالا بردن سطح دین‌باوری و اعتقادی جوانان در همه‌حال وظیفه‌ای همگانی است.

وی، تلاش‌های نهادها و سازمان‌های مختلف از جمله کمیته امداد در خصوص آموزش و کسب مهارت‌های مختلف فنی و هنری را مفید ارزیابی کرد و گفت: براین اساس تلاش امدادگران کمیته‌امداد لنده در ماه مبارک رمضان به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان ستودنی است.

کیانی‌اصل در پایان یادآور شد: کانون پیروان ولایت که بسیاری از جوانان زیر پوشش کمیته امداد در آن‌ها عضو هستند، نقش مهمی در ترویج فرهنگ ولایت پذیری دارند.

انتهای پیام/82013/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول