اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی انجام شد

اهدای کتاب به بخش کودکان بیمارستان بوعلی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در بازدید از بخش کودکان بیمارستان بوعلی اردبیل به این کودکان کتاب هدیه کرد.

اهدای کتاب به بخش کودکان بیمارستان بوعلی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صادق فرهمند امین که عصر امروز از بخش کودکان بیمارستان بوعلی بازدید می‌کرد با دلجویی از بیماران بستری شده، برای صحت و سلامتی آنها دعا و آرزوی شفای کامل کرد و از والدین و همراهان بیماران کودکان بستری شده در بخش‌های سرطانی و تالاسمی دلجویی کرد.

وی همچنین با اهدای کتاب و هدایا برای این کودکان از عضویت رایگان کادر پرستاران این بخش در کتابخانه مرکزی اردبیل خبر داد.

 

راه‌اندازی ایستگاه‌های مطالعه در ساختمان دادگستری استان اردبیل

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل همچنین توسعه ایستگاه‌های مطالعه را در ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی بسیاری مهم و مؤثر توصیف کرد.

صادق فرهمند امین با قدردانی از اهتمام دادگستری استان نسبت به امور فرهنگی به ویژه فرهنگ کتاب‌خوانی گفت:‌ این اقدامات سبب دلگرمی کتابداران نسبت به تحقق چشم‌انداز فرهنگی استان و ترویج بیشتر فرهنگ کتاب‌خوانی در سطح جامعه است.

وی وجود کتابخانه تخصصی حقوق در ساختمان دادگستری استان را نشان از اهمیت جایگاه کتاب در نزد مسئولان قضایی استان دانست و افزود: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان پس از راه‌اندازی ایستگاه مطالعه در ساختمان دادگستری در نظر دارد در کنار راه‌اندازی این ایستگاه، ایستگاه‌های دیگری را نیز در ساختمان دادگاه خانواده، دادسرای اردبیل و مجموعه‌های شهرستانی راه‌اندازی کند.

معاون فرهنگی اداره کل دادگستری استان نیز از اقدامات کتابخانه‌های عمومی با هدف ترغیب شهروندان به انس با کتاب قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام علی موسوی با اشاره به استقبال مردم از ایستگاه مطالعه نصب شده در ساختمان دادگستری استان تصریح کرد: ‌ایستگاه مطالعه نقش بسیار مهمی در انس مردم با کتاب و ایجاد علاقمندی به کتاب‌خوانی داشته است.

وی با استقبال از طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی کتابخانه‌های عمومی استان از جمله طرح کتاب من و مسابقه کتاب‌خوانی اظهار امیدواری کرد: با راه‌اندازی کتابخانه مشارکتی در ساختمان دادگستری استان این کتابخانه بتواند در مسیر برگزاری برنامه‌های فرهنگی کتاب‌محور موفق و شایسته عمل کند.

انتهای پیام/62001/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول