اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز خبرنگار برگزار می‌شود

برگزاری مراسم ضیافت با حضور اعضای خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان

مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان گفت: مراسم ویژه‌ای به مناسبت سالروز خبرنگار و با حضور اعضای خانه مطبوعات و خبرنگاران برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم ضیافت با حضور اعضای خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان

منصور گلناری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد جزئیات برگزاری مراسم ویژه روز خبرنگار در اصفهان اظهار کرد: به مناسبت روز خبرنگار امسال همانند سال‌های گذشته، مراسم ضیافتی با حضور خبرنگاران عضو خانه مطبوعات و خبرنگاران در روز 15 مردادماه جاری از ساعت 17:30 تا زمان افطار در محل باشگاه مخابرات واقع در خیابان بی‌سیم برگزار می‌شود.

وی افزود: بخش نخست این مراسم مجمع عمومی و گزارش عملکرد 6 ماه خانه مطبوعات و سپس برنامه‌های ویژه روز خبرنگاران است.

مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان تصریح کرد: در این مراسم از شهردار، رئیس شورای شهر به عنوان میهمان ویژه دعوت شده است که ضمن ارائه عملکرد کار و نحوه ارتباط با مطبوعات در مدت ده ساله خدمات شهرداری، سخنرانی کنند.

وی ادامه داد: همچنین در این ضیافت استاندار اصفهان،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  اصفهان، مدیر عامل مخابرات استان اصفهان، جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان  و فرمانده پایگاه هشتم شکاری دعوت شده‌اند که در این مراسم، یادبودی به مناسبت روز خبرنگار به این مهمانان داده می‌شود.

گلناری از دیگر بخش‌های این مراسم را تجلیل و اهداء یاد بود به اعضای خانه مطبوعات و ضیافت افطاری عنوان کرد و گفت:در این مراسم که در محل باشگاه مخابرات واقع در انتهای خیابان بی‌سیم، برگزار می‌شود، برنامه‌های مفرحی همچون تئاتر هم نمایش داده می‌شود.

وی اضافه کرد: در مراسم امسال فراخوان جشنواره خبرنگار پرسشگر بین خبرنگاران عضو خانه مطبوعات و خبرنگاران توزیع می‌شود که خبرنگاران از فروردین تا آذر ماه جاری فرصت دارند که در قالب مصاحبه‌های چالشی آثار خود را ارسال کنند.

مدیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان تأکید کرد: هر اثری امتیازی دارد که در نهایت در دی ماه جاری داوری این جشنواره انجام و برندگان بهمن ماه اعلام می‌شوند.

وی تصریح کرد: همچنین ارزیابی دیگری توسط خود خبرنگاران از همدیگر انجام می‌شود که ملاک این ارزیابی حضور پررنگ، تخصصی و اخلاقی خبرنگاران در جلسات خبری است.

گلناری گفت: طرح پیشنهادی و نظرخواهی آیین‌نامه اعلام جلسات و مصاحبه‌های خبری  ویژه خبرنگاران هم توزیع و نظر خواهی می‌شود.

وی در پایان اضافه کرد: در این مراسم، هر خبرنگاری جمله‌ای برای روز خبرنگار به یادگاری نوشته که  این نوشته‌ها در کتابچه‌ای به همراه اسم و فامیلشان چاپ می‌شود.

انتهای پیام/63012/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول