اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

910 میلیون تومان مطالبات ناجیان غریق پرداخت شد/ فقط 15 درصد مطالبات مانده است

مدیرکل ورزش و جوانان مازندارن اعلام کرد: با حمایت استانداری مبلغ 910میلیون تومان مطالبات ناجیان غریق به حساب آنها پرداخت شد و تنها 15 درصد از مطالبات ناجیان باقی ماند.

910 میلیون تومان مطالبات ناجیان غریق پرداخت شد/ فقط 15 درصد مطالبات مانده است

احمد سعادتمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در هشت ماه فعالیت مدیریتم در ورزش اقدامات و کارهای بسیار مناسب و مطلوبی صورت گرفت که بنا به دلایلی انعکاس خوبی برای مسئولان و مردم نداشت.

وی با اشاره به اینکه این مدال‌ها تا پایان شهریور برای ورزشکاران مازندرانی به عدد 100 می‌رسد، افزود: ورزشکاران مازندرانی هر دو روز در مسابقات مختلف برون‌مرزی موفق به کسب مدال شدند.

سعادتمند گفت: با توجه به مشکلاتی اعتبار و بودجه وزارت ورزش و جوانان، مبلغ 10 میلیارد تومان خارج از برنامه و توافقنامه‌ها برای ورزش مازندران اعتبار و بودجه تهیه تهیه کردم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به حذف بودجه پنج تا 6 میلیاردی از سوی برخی از ارگان‌ها به ورزش ابراز داشت: در سال جاری بودجه مدیریت بحران، فرهنگی و مواد مخدر برای کمک و مساعدت مالی به ورزش حذف شد و همین مسئله نیز بر مشکلات ورزش استان افزوده است.

سعادتمند از پیشرفت 40 درصدی پروژه استادیوم 6 هزار نفری ساری خبر داد و افزود: این پروژه که در جاده ساری به قائمشهر قرار دارد در مدت هفت سال مدیران گذشته 15 درصد پیشرفت داشته اما طی هشت ماه این پروژه 55 درصد پیشرفت کاری داشت.

وی با اشاره پرداخت مطالبات و بدهی ناجیان غریق در سال‌های گذشته اذعان داشت: با حمایت استانداری مبلغ 910 میلیون تومان مطالبات ناجیان غریق به حساب آنها پرداخت شد و تنها 15 درصد از مطالبات ناجیان باقی ماند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه مشکلات مالی و تورم در دوران مدیریت وی به اوج خود رسید، افزود: در مدیریت گذشته در برخی از پروژه‌ها و مراسم‌ها هزینه‌های گزافی شده است.

وی با اشاره به هزینه 200 میلیونی اداره کل ورزش و جوانان مازندران از 160 ورزشکار مدال‌آور المپیک، جهانی و آسیایی خبر داد و بیان داشت: با توجه به کسب مدال‌های متعدد از سوی ورزشکاران مازندرانی تصمیم داریم در دو شش ماه از ورزشکاران مدال‌آور مازندرانی تجلیل کنیم.

سعادتمند درباره تغییرات در ادارات و هیئت‌های ورزشی استان اظهار داشت: برای هر یک از این تغییرات برنامه داشتم و سعی کردم بهترین تصمیم و کارایی را برای هر یک از این شهرستان‌ها داشته باشم.

وی با اشاره به انتخاب سرپرست جدید ادارات ورزش جویبار، سیمرغ و قائمشهر تا هفته‌های آینده تصریح کرد: تجربه پنج ساله معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان را دارم و شناخت کافی از کارکنان و روسای ادارات و حتی هیئت‌ها دارم.

سعادتمند همکاری  و تعامل با رسانه‌ها را از اولویت کاری خود عنوان کرد و بیان داشت: با همکاری و انعکاس خبری رسانه گروهی و جمعی عملکرد و فعالیت‌های ورزشی بهتر به گوش شهروندان و مسئولان خواهد رسید.

وی در پایان از برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال آور مازندرانی در المپیک ناشنوایان در صوفیه بلغارستان با حضور مسئولان استانی خبر داد و افزود: از چهار مدال آور نوجوان دختر و پسر تکواندو  مازندران که موفق به کسب مدال آسیایی شدند، با اهدای جوایزی تقدیر شد.

انتهای پیام/86005/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول