اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:

درصد بالایی از موفقیت دولت در گرو انتخاب وزیر کشور ارزشی و عملگراست

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: همه وزارتخانه‌ها مهم هستند اما موفقیت بیشتر دولت در گرو انتخاب وزیر کشوری ارزشی و عملگراست.

درصد بالایی از موفقیت دولت در گرو انتخاب وزیر کشور ارزشی و عملگراست

غلام‌محمد زارعی لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج و پیش از آغاز مراسم تحلیف دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس کابینه یازدهم اظهار داشت: همه منتظر آغاز دوره جدید ریاست‌جمهوری و تشکیل دولت و البته کمک به آن هستیم.

وی با بیان این‌که مقام معظم رهبری حجت را بر همه تمام کرده‌اند، افزود: امروز ولایتمداری حکم می‌کند که از دولت جدید حمایت کرده و برای موفقیت آن همه سهیم باشیم.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این‌که همه وزارتخانه‌ها بنا به وظیفه‌ای که دارند مهم هستند، تصریح کرد: اما کارکرد برخی از وزارتخانه‌ها مهم‌تر از بقیه به نظر می‌رسد.

وی با نام بردن از وزارتخانه‌های مهمی همچون کشور، ارشاد اسلامی و علوم تصریح کرد: برای نمونه درصد بسیار بالایی از موفقیت دولت آینده در گرو انتخاب وزیر کشوری ارزشی و متعهد است که همه جوانب امر را در نظر داشته باشد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی پاسداری از اسلامیت و جمهوریت نظام را برای هر وزیری مهم دانست و گفت: وزیر کشور در راس مجموعه قرار دارد که باید در پاسداشت ارزش‌های نظام عملگرا باشد.

انتهای پیام/2571/م40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول