اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان خواستار شد

لزوم استقرار برخی ادارات دولتی در هندیجان

فرماندار هندیجان خواستار لزوم استقرار برخی ادارات دولتی در این شهرستان شد.

لزوم استقرار برخی ادارات دولتی در هندیجان

بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: شهرستان هندیجان از محروم‌ترین نقاط استان خوزستان است.

وی افزود: شاید یکی از دلایل این امر این باشد که هندیجان در جنوبی‌ترین نقطه استان واقع شده است و دور از چشم مسئولان قرار دارد.

فرماندار هندیجان با بیان اینکه این شهرستان از ظرفیت‌های بسیار بالایی در بخش‌های اجتماعی، اقتصادی و تجاری برخوردار است، تصریح کرد: برای بخش‌های مختلف این شهرستان باید اعتبارات ویژه‌ای از سوی استان و کشور تخصیص داده شود.

وی ادامه داد: این شهرستان حتی از اداراتی چون ثبت و احوال و ستاد بازسازی عتبات عالیات محروم است و در همین زمینه‌ به شدت نیازمند توجه است.

فرج‌الهی همچنین عنوان کرد: این ادارات در شهرستان به صورت نمایندگی مشغول فعالیت هستند و مردم نیز به همین دلیل با مشکلات ریز و درشتی گریبانگیر شده‌اند.

وی خطاب به مسئولان کشوری تصریح کرد: این وضعیت حق مردم این مرز و دیار نیست، هندیجانی‌ها هشت سال تمام در جنگ به سر بردند و برای دفاع از تمامیت اراضی کشور ایستادگی کردند اما امروز حقشان تنها محرومیت و کمبود است!

فرماندار هندیجان با اشاره به مسئولان استانی نیز چنین عنوان کرد: مسئولان استانی نیز باید بیش از پیش مشکلات مردم این شهرستان را دریابند و برای رفع آنها اقداماتی عاجل کنند.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول