اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:

خدمات شایسته دولت‌های نهم و دهم در گلستان بی‎نظیر است

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: خدمات شایسته دولت‌های نهم و دهم برای ورزش گلستان بی‎نظیر و فراموش‌نشدنی است.

خدمات شایسته دولت‌های نهم و دهم در گلستان بی‎نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قربانعلی پاشا پیش از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان گلستان گفت: قبل از دولت نهم سرانه ورزش گلستان به ازای هر نفر سه متر بوده و در حال حاضر به هفت متر رسیده است که با تکمیل پروژه‎های نیمه تمام به استاندارهای ملی خواهیم رسید.

استادیوم 15 هزار نفری گرگان یکی از پروژه‎های ورزشی شاخص در شمال کشور

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای دولت نهم و دهم 80 پروژه ورزشی بزرگ در سطح استان پیگیری، اجرا و به بهره‎برداری رسید که شاید پروژه استادیوم 15 هزار نفری گرگان به عنوان یکی از پروژه‎های ورزشی شاخص در شمال کشور بزرگترین آن‌ها بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان عنوان کرد: طرح توسعه استادیوم پنج هزار نفری گنبدکاووس به گنجایش 15 هزار نفر در کنار سالن ورزشی چند منظوره دو هزار نفری در شهرستان آزادشهر از پروژه‎های بزرگ دیگری بود که با لطف و عنایت دولت نهم و دهم در گلستان اجرا و به بهره‎برداری رسید.

وی ادامه داد: بسیاری از این پروژه‎ها در سطح روستاها و شهرهای کم جمعیت و دورافتاده استان انجام شده که تا پیش از این از داشتن حداقل فضای ورزشی محروم بوده و امروز دارای سالن ورزشی، زمین‎های چمن دارای حصار و حتی سالن‎های اختصاصی برای ورزش‎های رزمی و تیراندازی هستند.

128 پروژه ناتمام ورزشی در گلستان وجود دارد

پاشا با اشاره به 128 پروژه ناتمام ورزشی در سطح استان گفت: احداث استخر در بیشتر شهرستان‎های استان یکی از اصلی‎ترین برنامه‎های ما در چند ساله اخیر بود که با اجرای پروژه‎های باقیمانده این مشکل تا حدود زیادی حل و در کنار آن بسیاری از شهرها و روستاهای استان دارای سالن‎های اختصاصی مجهز در رشته‎های مختلف از جمله ورزش‌های رزمی، تیراندازی، وزنه‎برداری و ورزش‎های زورخانه‎ای خواهند شد.

پیگیر وضعیت تیم‎های اتکا در فوتبال و جواهری در والیبال هستیم

وی تاکید کرد: با توجه به اتفاقاتی که در روزهای پایانی لیگ یک صورت گرفت و از آنجایی که تیم اتکا با تفاضل گل به دسته پایین‎تر سقوط کرد نشست‎هایی با مسئولان فدراسیون فوتبال و لیگ داشتیم تا حقی از فوتبال گلستان ضایع نشود و بهترین تصمیم درباره تیم اتکا گرفته شود‌ ضمن اینکه با تعاملی که با مدیر عامل باشگاه جواهری گنبدکاووس داشتیم و رایزنی‎هایی که با فدراسیون والیبال به عمل آمده به دنبال این هستیم تا شرایط حضور تیم جواهری در لیگ برتر هم فراهم شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در پایان با تقدیر از مدیران، کادر فنی و بازیکنان تیم بسکتبال شهرداری گرگان ابراز امیدواری کرد این تیم در سال آینده شرایطی به مراتب بهتر از امسال داشته باشد.

انتهای پیام/2307/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول