اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی پردیس خبر داد

انهدام باند توزیع مواد مخدر روان‏گردان در پردیس

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از انهدام باند توزیع مواد مخدر روان‏گردان در پردیس به همت مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

انهدام باند توزیع مواد مخدر روان‏گردان در پردیس

مهیار رستگاری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران گفت: در عملیاتی در شهرستان پردیس دو سارق موتورسیکلت دستگیر و از آنان تعداد 6 دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

وی افزود: پس از بازرسی از مخفی‏گاه این سارقان، مقدار 100 گرم مواد مخدر روان‏گران از نوع شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: پس از بازجویی‏های فنی در رابطه منبع و سرمنشأ این مواد، موفق به شناسایی سرکرده‏های این باند در منطقه تهران‏پارس شدیم.

رستگاری افزود: طی عملیاتی ضربتی با همکاری پلیس عملیات، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس پیشگیری و پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس، جمعاً یک کیلو و 194 گرم مواد مخدر از نوع شیشه و همچنین مبلغ 16 میلیون و 400 هزار تومان وجه نقد از متهمان کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: در دو عملیات صورت گرفته، 6 متهم با میانگین سنی 25 تا 30 سال دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: عملیات اول در شهرستان پردیس و عملیات دوم در منطقه تهران‏پارس صورت پذیرفت و بدین ترتیب، منبع ارسال و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه در شهرستان پردیس منهدم شد.

رستگاری افزود: خانواده‏ها باید فرزندان خود را در این رابطه و با مشکلات مواد مخدر آگاه کنند و بدانند جاذبه کاذب این مواد جاذبه‏ای نیست که جوانان سراغ آن بروند.

وی تصریح کرد: مواد مخدر صنعتی بسیار تخریب‏کننده است و آثار این مواد بر جامعه و خانواده بسیار وخیم‏‌تر از آن است که تصور می‏شود.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در خاتمه افزود: خانواده‏ها باید نقش خود را در تربیت، کنترل، نظارت و هدایت فرزندان به عهده گیرند تا شاهد این قبیل موارد در سطح شهرستان پردیس نباشیم.

انتهای پیام/2568/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول