اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس خبر داد

انهدام 3 باند مواد مخدر در فارس

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس از انهدام سه باند و کشف بیش از 700 کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان در 48 ساعت گذشته در این استان خبر داد.

انهدام 3 باند مواد مخدر در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، محمداسماعیل مصری اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان عمده مواد مخدر و سوداگران مرگ و جلوگیری از ورود، ترانزیت و توزیع محموله‌های مواد مخدر ماموران انتظامی فارس در 48 ساعت گذشته سه باند تهیه و توزیع موادمخدر را شناسایی و منهدم کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان و ماموران انتظامی شهرستان‌های داراب، جهرم و لار با انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل محورهای مواصلاتی پس از شناسایی و انهدام این باندها بیش از 700 کیلوگرم مواد مخدر شامل 582 کیلو و 500 گرم تریاک و 119 کیلوگرم حشیش کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس بیان کرد: در این مورد 15 قاچاقچی دستگیر و هشت خودرو و هشت تلفن همراه متعلق به آنان نیز توقیف شد.

مصری با تاکید بر عزم راسخ پلیس فارس در برخورد با مخلان نظم و امنیت سوداگران مرگ گفت: خادمان مردم ایران اسلامی به ویژه فارس در نیروی انتظامی این استان، با همراهی و همکاری شهروندان اجازه عرض اندام به قاچاقچیان و سوداگران مرگ که در راستای تحقق اهداف دشمنان و کسب سود مالی در صدد از هم پاشیدن کانون گرم خانواده‌ها هستند را نمی‌دهند.

توقیف تریلر حامل برنج قاچاق در ممسنی

بر اساس این گزارش همچنین با حضور به‌ موقع ماموران انتظامی ممسنی استان فارس تریلر حامل 575 کیسه برنج قاچاق در این شهرستان متوقف شد.

فرمانده انتظامی ممسنی در این مورد گفت: ماموران انتظامی این شهرستان مطلع شدند که یک تریلر حامل کالای قاچاق در یکی از جاده‌های مواصلاتی در حال حرکت است.

داوود امجدی افزود: بلافاصله ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی محل تردد خودرو را شناسایی و متوقف کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از تریلر 575 کیسه برنج قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی ادامه داد: تریلر به همراه کالای قاچاق کشف شده توقیف، راننده خودرو دستگیر و تحقیقات بیشتر در این مورد ادامه دارد.

دستگیری سارق و کشف 2 موتورسیکلت در مهر

فرمانده انتظامی مهر استان فارس از دستگیری سارق موتورسیکلت و کشف دو موتورسیکلت مسروقه در این شهرستان خبر داد.

مسعود ظهرابی گفت: در پی وقوع چند سرقت موتورسیکلت در سطح این شهرستان و با توجه به اهمیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی مهر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی فردی را که اقدام به سرقت موتورسیکلت در این شهرستان و اوراق آنها می‌کرد شناسایی و دستگیر کردند.

ظهرابی گفت: در بازرسی از منزل سارق دو موتورسیکلت سرقتی کشف و متهم ضمن معرفی به مقامات قضائی روانه زندان شد.

دستگیری سارق خودرو در جهرم

فرمانده انتظامی جهرم گفت: با اقدام به موقع ماموران، سارق خودرو بلافاصله پس از سرقت، در این شهرستان دستگیر شد.

یوسف ملک‌زاده در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر سرقت یک خودرو پژو در لار و فرار به سمت جهرم، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی چاه تیز این شهرستان برای کشف آن طرح مهار را به اجرا گذاشتند.

وی افزود: ماموران دقایقی پس از استقرار در محل اجرای طرح و کنترل وسائل نقلیه، متوجه توقف یک خودروی پژو در کنار جاده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم ادامه داد: در بررسی و مشاهده پلاک خودرو مشخص شد که مسروقه است و راننده آن به علت سانحه رانندگی، مجروح شده که با همکاری عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد.

ملک‌زاده گفت: این سارق پس از ترخیص از بیمارستان، به همراه خودروی کشف شده برای انجام اقدامات تکمیلی به پلیس آگاهی شهرستان لار تحویل داده شد.

انتهای پیام/‌2448/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول