اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت بدنی سپاه کربلای مازندران خبر داد

مازندران میزبان 1200 ورزشکار بسیجی کشور

مسئول تربیت بدنی سپاه کربلای مازندران از میزبانی مازندران از یک هزار و 200 ورزشکار بسیجی سراسر کشور خبر داد.

مازندران میزبان 1200 ورزشکار بسیجی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، میرجمال جلیلیان در جمع خبرنگاران مرکز استان مازندران در نشستی خبری بیان داشت: مسابقات ورزشی قهرمانی بسیج کشور با حضور یک هزار و 200 ورزشکار بسیجی برگزار می‌شود.

وی گفت: این رقابت‌ها در چهار رشته ورزشی با میزبانی سپاه کربلای مازندران دنبال می‌شود که در آن 800 ورزشکار بسیجی زیر 16 سال از 29 استان کشور در دو رشته کشتی و جودو به رقابت خواهند پرداخت.

این مسئول تاکید کرد: مسابقات کشتی و جودوی  قهرمانی کشور در روزهای 23 تا 25 مرداد 92 در سالن‌های ورزشی شهیدان نوبخت بابلسر و سالن ورزشی حضرت زینب دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: این مسابقات به مناسبت برگزاری کنگره سرداران و 10 شهید سرافراز مازندران و گرامیداشت دو شهید شاخص دیالمه و طاهره هاشمی برگزار می‌شود.

وی همچنین از میزبانی مسابقات کاراته و تکواندوی خواهران قهرمانی کشور با حضور 400 ورزشکار بسیجی از سراسر کشور خبر داد و گفت: این مسابقات نیز در شهرستان فریدونکنار و در روزهای 27 تا 29 شهریور 92 برگزار می‌شود.

جلیلیان همچنین به مسابقات قهرمانی بسیج در استان اشاره کرد و افزود: مسابقات تیراندازی برادران و تکواندوی قهرمانی خواهران استان در 22 مرداد 92 در ساری برگزار می‌شود، همچنین اردوی تیروکمان مازندران در 23 مرداد در باشگاه کمانداران طبرستان قائمشهر و مسابقات کاراته خواهران 27 مرداد در ساری برگزار می‌شود.

جلیلیان در ادامه به راه‌اندازی پایگاه‌های استعدادیابی کشتی و تکواندو از سوی تربیت بدنی بسیج مازندران اشاره کرد و گفت: احداث سوله‌های ورزشی صالحین و 9 دی از اقدامات دیگر تربیت بدنی سپاه کربلا است که در این راستا 150 سوله صالحین تا پایان سال 94 احداث می‌شود و تاکنون 26 سوله صالحین افتتاح شده است.

وی تاکید کرد: 20 سالن ورزشی مجهز 9 دی نیز با متراژ یک هزار و 200 مترمربع برای هر سالن در مرکز هر شهرستان احداث می‌شود که تاکنون 12 سالن افتتاح شده است.

مسئول تربیت بدنی سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: تاکنون 105 هزار متر مربع فضای ورزشی از سوی تربیت بدنی سپاه کربلای مازندران احداث شده است و اگر افراد خیر و نیکوکار در زمینه اهدای زمین همکاری کنند، احداث بقیه سالن‌ها و سوله‌ها آغاز خواهد شد.

وی در پایان از برگزاری پیاده‌روی خانوادگی ویژه خانواده‌های سپاه کربلا در هفته آخر مرداد خبر داد.

انتهای پیام/2296/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول