اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج هنرمندان سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد

آغاز فراخوان دومین جشنواره دوسالانه عکس بسیج در چهارمحال و بختیاری

مسئول بسیج هنرمندان سپاه چهارمحال و بختیاری از آغاز فراخوان دومین جشنواره دو سالانه عکس بسیج در این استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

آغاز فراخوان دومین جشنواره دوسالانه عکس بسیج در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدرضا سلیمانی ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان اظهار کرد: انجمن عکاسان سازمان بسیج هنرمندان با همکاری و همراهی هنرمندان عکاس و سازمان‌های فرهنگی هنری، دومین جشنواره دوسالانه سراسری عکس بسیج را برگزار می‌کند.

وی افزود: ایجاد بستری مناسب برای بروز خلاقیت‌های هنری، تلاش برای معرفی ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی، ارتقای ارتباط میان هنرمندان عکاس در سراسر کشور، تلاش برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی، استعدادیابی از میان جوانان و حفظ انسجام هنرمندان عکاس بسیجی از اهداف این جشنواره است.

سلیمانی اضافه کرد: فعالیت‌های فردی و اجتماعی بسیج و بسیجیان با  مضامین فعالیت‌‎های اجتماعی، خدمت رسانی، اردوهای سازندگی، تولید هدفمند، سازندگی معنوی، تعلیم و تربیت، ایثار و مقاومت، زندگی ایرانی اسلامی در محورهای آیین عبادی، جشن‌ها، عزاداری‌ها، آداب و رسوم، اقوام و تولید، بازی‌های محلی و .. از موضوعات جشنواره دوسالانه عکس بسیج به شمار می‌رود.

مسئول بسیج هنرمندان سپاه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هنرمندان عکاس باید برای ثبت نام، تکمیل فرم فراخوان و دریافت اطلاعات به سایت WWW.TORFEHHONAR.IR مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه هر هنرمند می‌تواند در هر موضوع هفت اثر ارسال کند، گفت: هنرمندی که در هر دو موضوع شرکت می‌کند، می‌تواند 14 اثر به جشنواره ارائه کند.

سلیمانی آخرین مهلت ارسال آثار و ثبت نام را اول مهرماه 92 عنوان کرد و افزود: به علت اینترنتی بودن ثبت نام، سایت فوق الذکر در تاریخ مذکور بسته می‌شود، لذا آخرین مهلت برای ثبت نام تا پایان شهریور ماه است.

انتهای پیام/68001/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول