اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی جشنواره عکس فضیلت خبر داد

ارسال 375 عکس به دبیرخانه جشنواره عکس فضیلت تربت حیدریه

دبیر اجرایی جشنواره عکس فضیلت گفت: 375 عکس به دبیرخانه نخستین جشنواره عکس فضیلت تربت حیدریه ارسال شده است.

ارسال 375 عکس به دبیرخانه جشنواره عکس فضیلت تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، مرتضی شبان عصر امروز در حاشیه جشنواره عکس فضیلت در تربت حیدریه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین جشنواره عکس فضیلت با حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر در تربت‌حیدریه برگزار می‌شود.

وی افزود: اتفاقات خوبی که در تربت حیدریه رخ می‌دهد، بهانه‌ای است تا با فراخوان عکاسان را از سراسر کشور دعوت کرده و با نگاهی که به مقوله فرهنگ دارند، قابلیت‌های تربت‌حیدریه را نشان دهند؛ فراخوان این جشنواره قبل از ماه مبارک رمضان انجام شد که 375 عکس از 49 عکاس در بخش‌های حرفه‌ای و آماتور مورد داوری قرار گرفت.

دبیر اجرایی جشنواره عکس فضیلت عنوان کرد: در دو بخش آماتور و حرفه‌ای عکس‌ها مورد داوری استانی قرار گرفت که تعداد 10 عکس دربخش آماتور، 20 عکس در بخش حرفه‌ای و پنج عکس ویژه که مرتبط با ماه مبارک رمضان و سفره‌های آسمانی است؛ از بین 375 عکس انتخاب شدند.

وی ابراز داشت: سطح هنر عکاسی در تربت‌حیدریه ارتقاء یافته و جایگاه خوبی دارد و افتتاح نخستین جشنواره در شهر تربت‌حیدریه امکان آشنایی مردم را با آثار هنرمندان فراهم می‌سازد و هنرمندان نیز از این طریق می‌توانند آثار هنری خود را به بهترین شکل به مردم عرضه کنند و این ارتباط دو سویه رشد و توسعه فرهنگی را به همراه دارد.

انتهای پیام/70006/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول