اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد نوشهر خبر داد

برپایی سفره آسمانی برای 1200 مددجوی نوشهری

مدیر کمیته امداد شهرستان نوشهر از برپایی سفره افطار برای مددجویان با عنوان سفره‌های آسمانی خبر داد و گفت: تاکنون یک‌هزار و 200 مددجوی کمیته امداد نوشهر در این مراسم شرکت کردند.

برپایی سفره آسمانی برای 1200 مددجوی نوشهری

رفیع خانکشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مازندران از تهیه و توزیع 700 سبد غذایی برای به ارزش ریالی هر سبد 500 هزار ریال در بین مددجویان نوشهر و منطقه محروم کجور خبر داد.

مدیر کمیته امداد شهرستان نوشهر با اشاره به اینکه تهیه و توزیع سبد غذایی در بین مددجویان همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: 100 سبد غذایی نیز به ارزش هر سبد 500 هزار ریال توسط بخشدار و امام جمعه کجور تهیه و در بین مددجویان توزیع شده است.

خانکشی از دیدار با خانواده‌های مددجویان با عنوان طرح مفتاح‌الجنه با حضور مسئولان و خیران شهرستان خبر داد و گفت: دیدار با خانواده‌های تحت حمایت با حضور مدیرکل کمیته امداد استان نیز انجام شده است و 100 سبد غذایی بین مددجویان با حضور مدیرکل کمیته امداد مازندران توزیع شده است.

وی با اشاره به استقرار پایگاه جمع‌آوری کمک برای اطعام نیازمندان به مدت یک هفته از 15 تا 21 ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: 80 میلیون ریال کمک از سوی مردم خیر شهرستان نوشهر از طریق این پایگاه‌ها جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/86003/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول