اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خمینی‌شهر:

سرمایه‌گذاری شهری در خمینی‌شهر به منظور جذب گردشگر استفاده شود

شهردار خمینی‌شهر گفت: این شهرستان به دلیل نزدیک بودن به اصفهان ظرفیتی را برای شهر ایجاد کرده که سرمایه‌گذار اگر نتواند در شهر اصفهان سرمایه‌گذاری کند می‌تواند در این شهر سرمایه خود را به کار گیرد.

سرمایه‌گذاری شهری در خمینی‌شهر به منظور جذب گردشگر استفاده شود

محمد شرفا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد مهم‌ترین ویژگی‌های شهرستان خمینی‌شهر اظهار داشت: از ویژگی‌های مهم شهرستان خمینی‌شهر سرمایه‌گذاری شهری است و مردم این شهر با توجه به خلق ‌و خوی دین‌داری و سخت‌کوشی که دارند تاکنون همکاری‌ لازم را با شهرداری داشته‌اند.

وی با بیان اینکه نزدیک بودن این شهر به اصفهان ظرفیتی را برای شهر ایجاد کرده که سرمایه‌گذار اگر نتواند در شهر اصفهان سرمایه‌گذاری کند در این شهر سرمایه خود را به کار می‌گیرد، ادامه داد: ویژگی‌های دیگری که موجب جذب سرمایه‌گذار می‌شود پایین بودن قیمت زمین نسبت به اصفهان در شهر و وجود نیروهای متخصص و توانمند در خمینی شهر است.

شهردار خمینی شهر پیرامون اقدامات شهرداری جهت جذب گردشگر تاکید کرد: موضوع گردشگری و وجود بناهای تاریخی از مواردی است که در شهرداری‌ها حائز اهمیت هستند و تاکنون تلاش شده تا این ویژگی‌ها را تقویت کنیم، اما چون خمینی‌شهر به شهر اصفهان نزدیک است ویژگی‌های این شهر کمرنگ شده است.

این مسئول برخی از اقداماتی که در این شهر شده است اشاره کرد و افزود: ایجاد دفتر نمایندگی میراث فرهنگی از سوی اصفهان در خمینی‌شهر و جذب سرمایه‌های تجاری مسکونی، خدماتی و گردشگری که ظرفیت‌ها می‌تواند در موضوع جذب گردشگر نقش مهمی داشته باشد.

شرفا ادامه داد: در ایام نوروز تفاهم نامه‌ای را با شهر اصفهان به منظور استقرار تیم‌های گردشگری برای میهمانان نوروزی در خمینی‌شهر داشتیم، اما در کمال تاسف استقبال خوبی از این طرح نشد.

وی اضافه کرد: همچنین در شهرداری شرکت مهربین که کار مرمت آثار تاریخی را انجام می‌دهد را فعال کردیم و درصدد راه‌اندازی موزه مردم ‌شناسی‌ با این هدف هستیم که گردشگرانی که به اصفهان وارد می‌شوند از جاذبه‌‌های خمینی‌شهر نیز بازدید کنند.

انتهای پیام/63015/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول