اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دنا خبر داد

کشف بیش ‌از 60 میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان دنا

فرمانده انتظامی شهرستان دنا از کشف محموله لامپ‌های خارجی قاچاق با ارزش بیش از 60 میلیون ریال در ایست بازرسی بخش پاتاوه این شهرستان خبر داد.

کشف بیش ‌از 60 میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان دنا

ارداون ارسلان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت از کشف محموله لامپ‌های قاچاق در شهرستان دنا خبر داد و گفت: مأموران ایست بازرسی پاسگاه انتظامی پاتاوه خودروی حامل لامپ‌های خارجی قاچاق را به ارزش بیش از 60 میلیون ریال متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دنا در ادامه افزود: ماموران ایست بازرسی در راستای طرح ممنوعیت ورود کالای قاچاق به استان و طرح برخورد با واردکنندگان کالای قاچاق حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو که به سمت اصفهان در حرکت بود مشکوک و آن را سریعا متوقف کردند.

این مسئول اذعان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متوقف شده بیش از چهار هزار عدد لامپ قاچاق فاقد مجوز گمرک کشف و فرد متخلف شناسایی و به مراجعه قضایی نیز معرفی گردید.

وی، با بیان اینکه با متخلفان مطابق قانون برخورد می‌شود، تصریح کرد: بر اساس نظرات کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده قریب به 60 میلیون ریال گزارش شده است.

ارسلان‌پور با ابراز خرسندی از هوشیاری و ذکاوت ماموران بازرسی در سطح استان و شهرستان اذعان کرد: ماموران انتظامی در صورت هر گونه مورد مشکوک فرد یا افراد را شناسایی و مراتب را به مراجع قضایی اعلام می‌کنند تا بر اساس قانون به تخلفات آن‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/82011/ذ20/پ3003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول