اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فیروزکوه خبر داد

کشف 183 هزار قلم کالای قاچاق در فیروزکوه

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه از کشف انبار سه طبقه کالای قاچاق و بیش از 183 هزار قلم کالای ممنوعه خبر داد.

کشف 183 هزار قلم کالای قاچاق در فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه، علیرضا واحدی اظهار داشت: در پی اطلاعات واصله مبنی بر اینکه فردی کالاهای قاچاق و ممنوعه را در یکی از انبارهای شهرک صنعتی دپو و سپس اقدام به بارگیری و ترانزیت آن به سایر استان‏های کشور می‏کند، مراتب در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی محل مذکور شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در بازرسی از این انبار سه طبقه، 15 هزار و 533 عدد لوازم بهداشتی، 76 هزار و 483 عدد لوازم پزشکی، 84 هزار و 300 عدد انواع منسوجات خارجی، 218 تکه ظروف تفلون خارجی، چهار هزار و 680 دستگاه زلزله‏سنج و دو هزار و 500 کیلوگرم کود کشف شد.

واحدی تصریح کرد: در بازدید از طبقه اول این مکان مقادیر زیادی آستون با برچسب‏های خارجی و شیشه خالی آستون و 13 رول بزرگ بر چسب نیز کشف شد که حکایت از فعالیت‏های غیرمجاز تولید و بسته‏بندی آستون در این شرکت داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه گفت: بر اساس نظریه کارشناس شبکه بهداشت و درمان، تمامی لوازم آرایشی کشف شده فاقد مجوز بهداشتی بودند.

این مقام انتظامی در خاتمه با اشاره به اینکه یکی از اولویت‏های این فرماندهی مبارزه با قاچاق کالا است، خاطرنشان کرد: پلیس با شماره تلفن 110 آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی و همکاری مردم در جهت برخورد قاطع با بر هم‌زنندگان امنیت جامعه است.

انتهای پیام/2568/ط/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول